Mike Toreno Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 hey, ik hoor van sommige dat je het spel wel 100% uit kan spelen ookal heb je cheats gebruikt en van anderen hoor ik weer dat je het niet 100% uit kan spelen als je cheats heb gebruikt. ikzelf heb ook cheats gebruikt en heb alles gehaal dat nodig is voor 100% maar ik zit nu op 99,47% inplaats van 100% kan dit kloppen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 hey, ik hoor van sommige dat je het spel wel 100% uit kan spelen ookal heb je cheats gebruikt en van anderen hoor ik weer dat je het niet 100% uit kan spelen als je cheats heb gebruikt. ikzelf heb ook cheats gebruikt en heb alles gehaal dat nodig is voor 100% maar ik zit nu op 99,47% inplaats van 100% kan dit kloppen??? Ja hoor. Je kunt wel 1000 cheats gebruiken, normaal gesproken haal je dan gewoon 100%. Je hebt natuurlijk als je cheat wel kans dat je savegame-corrupt krijgt of dat hij het niet meer doet. Of in jou geval, je kunt geen 100% meer halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 Je kan het spel niet meer uitspelen als je speciale Cheats gebruikt zoals : • Rellen • Alle mensen vechten met jou enz.... De gewone Cheats zoals Health, Wapens mag je allemaal doen. Maar ik raad je aan : Download gewoon een Savegame van 100%. Want tenslotte heb je alles al gedaan en verdien je de 100 %. . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike Toreno Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) ja, ik heb alles gedaan wat op de 100% checklist staat, maar zit op 99,47% inplaats van 100%, maar ik kan geen 100% savegame downloaden, want ik heb hem voor de ps2. maar tog bedankt. en ik heb geen rellen cheats gebruikt, dus ik zal dan tog wel wat vergeten zijn Bewerkt: 26 februari 2006 door Mike Toreno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 ja, ik heb alles gedaan wat op de 100% checklist staat, maar zit op 99,47% inplaats van 100%, maar ik kan geen 100% savegame downloaden, want ik heb hem voor de ps2. maar tog bedankt. en ik heb geen rellen cheats gebruikt, dus ik zal dan tog wel wat vergeten zijn Ja, ik denk ook dat je wat vergeten bent. Als je vaak gecheat hebt heb je dus de kans geen 100% te halen. In dit (klik) topic heeft Dizzee een bestandje gevonden waarmee je kunt chekken als dat je niets vergeten bent voor de 100%. Ongelofelijk handig. Misschien helpt dat ding jou wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 maar de missie Air Raid De Cheat: CPKTNWT heb je de missie makkelijk gehaalt kun je dan ook wel 100.00% uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iman Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 ik heb ergens gelezen dat als je 764 keer cheat dat je het spel dan niet meer 100% uit kan spelen klopt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 ik heb ergens gelezen dat als je 764 keer cheat dat je het spel dan niet meer 100% uit kan spelen klopt dat? Je kunt wel 10000 keer cheaten. Zolang je maar niet gevaaarlijke cheats gebruikt. Zoals de riotcheat, deze cheat zorgt ervoor dat Madd Dogg tijdens zijn eigen missie Madd Dogg te vroeg springt. Zo kun je deze misise nooit halen. Je kunt ook (een kleine) kans krijgen op een savegame-corrupt of dat je gewoon niet meer 100.00% kunt halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike Toreno Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 ik heb nog niet bij alle wapens mijn wapen skil op hitman, misschien moet ik dat eerst nog halen voor de 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 ik heb nog niet bij alle wapens mijn wapen skil op hitman, misschien moet ik dat eerst nog halen voor de 100% Nee hoor. Dat is niet nodig. Als je alle dingen gedaan hebt die op de 100% Cheklist staat hebt gedaan moet je normaal gesproken 100% hebben. Misschien ben je een savehouse vergeten te kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Maar waarom zeiden ze dan dat je naar 499 x niet 100% uit kon spelen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sh Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 ik heb nog niet bij alle wapens mijn wapen skil op hitman, misschien moet ik dat eerst nog halen voor de 100% Nee hoor. Dat is niet nodig. Als je alle dingen gedaan hebt die op de 100% Cheklist staat hebt gedaan moet je normaal gesproken 100% hebben. Misschien ben je een savehouse vergeten te kopen? Moet je álle save houses kopen voor 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerR Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Maar waarom zeiden ze dan dat je naar 499 x niet 100% uit kon spelen He naamgenoot ze zeggen wel vaker wat EDIT: shooter was me net voor maar ik denk het wel shooter Bewerkt: 27 februari 2006 door robertgta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike Toreno Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 moet je in alle scholen goud halen voor 100%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Neen brosn in alle scholen is al goed. Als je bij Stats --> Misc kijkt kan je alles nakijken. Misschien heb je een Collectable gemist of een Savehouse ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.