Mike Toreno Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Neen brosn in alle scholen is al goed.Als je bij Stats --> Misc kijkt kan je alles nakijken. Misschien heb je een Collectable gemist of een Savehouse ? nee, ik heb alle savehouses gekocht en heb ook alle collectables (100 tags, 50 horseshoes, 50 snapshots, 50 oysters) ik weet het echt niet meer ik zit nog steeds op 99,47% dus ik moet nog maar 1 ding , maarja als ik die nou eens wist Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Alles geexporteerd? ja, ik weet zeker dat ik echt alles gehaald heb dat op de checklist staat EDIT: ik heb de checklist nog 1 keer helemaal goed doorgelezen en goed nagedacht en ik ben der zeker van dat ik alles heb gehaald, alleen over de amunation shooting range challenge ben ik niet zeker en over de valet parking ook niet. dus misschien is het 1 van die 2, ik zal wel even kijken Bewerkt: 27 februari 2006 door Mike Toreno Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Je kan WEL het spel 100% uitspelen met cheats. Maar NIET als je de riot cheat hebt gedaan. En dan gaat saven. Want bij de missie Mad Dogg in Las Venturas. Gaat Mad Dogg na het filmpje gelijk van het dak afspringen. Maar als je die cheat niet hebt gedaan. En met die cheat ook NIET gaat saven. Kan je hem 100% uitspelen. Ik heb de missie Mad Dogg al gehaald. klik hier voor de Mad Dogg missie Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 oke ik had even gekeken of ik de valet parking al gehaald had, en ja daar lag al zo'n asset aquired dollar tekentje ook had ik nog even voor de zekerheid de shooting range challenge gedaan en gehaald en ik keek of ik toen op de 100% zat en nee hoor nog steeds 99,47% Reageren
gta3 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Je ken zo veel code`s gebruiken als je wil. Ik geloof dat je ken het niet 100%ken uitspellen als je cheats gebruik. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Beste, Bij VC kon ik het spel ook niet uit spelen door dat ik gecheat had. Ik had alles gegaan maar had ook zo'n 99%. Maar bij SA had ik dit fenomeen dan weer niet. Reageren
GtaXandroGta Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 heey je Meot wel Egt Alles Halen Zoals Die Scholen je hoeft niet perse aqlles goud te hebben en je meot ook al die telefoon opdrachten halen Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 je hoeft je niet zorgen over te maken je kan duizende cheats doen Reageren
Sh Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 je hoeft je niet zorgen over te maken je kan duizende cheats doen Hmm ik heb een glitch gedaan bij de introfilm met jetpack. Nu zegt ie telkens als ik save: Warning, u used a cheat this may effect your savegame. Denken jullie dat ik hem nog 100% kan uitspelen? Reageren
GtaXandroGta Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 shooter dat heb ik ook wel niks van aan trekken je kan hem 100% uitspelen maar dan moet je egt alels halen iclusief die telefoon opdr88 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hmm ik heb een glitch gedaan bij de introfilm met jetpack. Nu zegt ie telkens als ik save: Warning, u used a cheat this may effect your savegame.Denken jullie dat ik hem nog 100% kan uitspelen? Meestal kan je gewoon na het gebruiken van cheats de 100% nog wel halen. Ik zelf heb met VC eens gehad dat er na het cheaten bepaalde hidden packages verdwenen, dus ik kon de 100% niet meer halen. De meningen liggen nogal uiteen. De één zegt: het maakt niet uit, terwijl de ander zegt: niet doen, cheats hebben invloed op je savegame.. Ikzelf ben nogal huiverig als het gaat om cheats, dus ik gebruik ze niet voor alle zekerheid. Dat het spel die melding geeft is puur een waarschuwing, pas bij een later stadium in het spel kan je zeker weten of je de 100% nog kan halen.. Maar nogmaals, ik zou het risico niet nemen.. Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik heb het in het begin uitgespeeld zonder code`s en doen nog een paar keer zonder. en de laaste paar keer met code`s en wel ongeveer het zelfe maar je moet wel beter opleten want ik heb 1 keer kon ik niet veder omdat ik crdie kaart niet kreeg voor dat casicon. of codes die blijfen. je moet gewoon niet teveel codes gebruiken achter ellekaar Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) shooter dat heb ik ook wel niks van aan trekken je kan hem 100% uitspelen maar dan moet je egt alels halen iclusief die telefoon opdr88 waar kun je telefoonopdrachten doen dan in? Bewerkt: 3 maart 2006 door Mike Toreno Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hmm ik heb een glitch gedaan bij de introfilm met jetpack. Nu zegt ie telkens als ik save: Warning, u used a cheat this may effect your savegame. Denken jullie dat ik hem nog 100% kan uitspelen? Meestal kan je gewoon na het gebruiken van cheats de 100% nog wel halen. Ik zelf heb met VC eens gehad dat er na het cheaten bepaalde hidden packages verdwenen, dus ik kon de 100% niet meer halen. De meningen liggen nogal uiteen. De één zegt: het maakt niet uit, terwijl de ander zegt: niet doen, cheats hebben invloed op je savegame.. Ikzelf ben nogal huiverig als het gaat om cheats, dus ik gebruik ze niet voor alle zekerheid. Dat het spel die melding geeft is puur een waarschuwing, pas bij een later stadium in het spel kan je zeker weten of je de 100% nog kan halen.. Maar nogmaals, ik zou het risico niet nemen.. Voila, Dat had ik ook. Ik kon één Hiddenpackages niet vinden dus ik bleef op 99% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.