Jump to content

kan je nou wel of niet 100% halen met cheats


Mike Toreno

Recommended Posts

Hmm ik heb een glitch gedaan bij de introfilm met jetpack. Nu zegt ie telkens als ik save: Warning, u used a cheat this may effect your savegame.

Denken jullie dat ik hem nog 100% kan uitspelen?

Jawel hoor. Eigenlijk is het gewoon dat je kans hebt dat het een raar effect krijgt. Soms krijg je bijvoorbeeld een error dat je het spel niet meer kunt starten. Of dat als je meerdere savegame's hebt, dat ze elkaar beïnvloeden.

waar kun je telefoonopdrachten doen dan in? :?

In San Andreas zijn geen telefoonmissies. Soms krijg je een telefoontje dat je een Patriot moet rammen en er geld afvalt. Dit is een speciale courier. Verder krijg je soms wel een telefoontje dat er nieuwe missies zijn van een nieuwe opdrachtgever. Verder zijn er geen telefooncellen, waar je missies kunt doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mike Toreno

    9

  • Ruurd31

    8

  • Sh

    3

  • henk__l

    3

moet je die missie (wanneer je gebeld wordt door cesar) dat je die patriot moet rammen, moet je die ook halen voor de 100%?

Nee deze is niet nodig voor de 100%. Af en toe wordt je gebeld. Dat zijn maandag t/m vrijdag in San Andreas. Soms wordt je gebeld en soms niet. Meestal wordt je gebelt als je bij de garage in Doherty staat.

Link to comment
Delen op andere websites

moet je die missie (wanneer je gebeld wordt door cesar) dat je die patriot moet rammen, moet je die ook halen voor de 100%?

Nee deze is niet nodig voor de 100%. Af en toe wordt je gebeld. Dat zijn maandag t/m vrijdag in San Andreas. Soms wordt je gebeld en soms niet. Meestal wordt je gebelt als je bij de garage in Doherty staat.

Dat je gebeld wordt door César gebeurt enkel wanneer je in Badlands en San Fierro bent, tussen de missies 'King in Exile' en 'Yay ka-boom-boom' In die eerste missie hoor je namelijk dat Big smoke in drugs handelt en op bepaalde dagen drugs van zijn Drugsfabriek in San fierro naar zijn crackhouse in Los santos laat brengen.

In die laatste missie ga je die drugsfabriek verwoesten, dus daarna is het logisch dat je niet meer gebeld wordt.

Het zou dus ook gek zijn moest het nodig zijn voor 100%, want als je dat gemist had en je zat al in bv Las venturas, dan zou je geen 100% meer kunnen halen. Vrij logisch dus. ;)

ps. dit is een aanvulling op ruurd zijn post.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speelde een tijdje geen gta san andreas meer omdat er een hele vage missie was in las Vanturas.

met een luchtvoertuig moet je halen bij de vliegveld en dan wegvliegen en dan vlieg je naar dat stippeltje maar je komt er nooit .

je sit intussen al op het water :puh:

maar das omin vaag kan iemand seggen dat dat door cheats komt of moet ik iets anders doen

ik had alleen de normale armor enso gebruikt en een jetpack en hydra is dat erg ?

later he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de missie dat je naar Liberty City gaat, als ik het goed heb begrepen heb teminste. Je moet gewoon geduld hebben, het is een eindje. Maar niet echt een reis van een kwartier, dus je moet gewoon een beetje geduld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik heb een glitch gedaan bij de introfilm met jetpack. Nu zegt ie telkens als ik save: Warning, u used a cheat this may effect your savegame.

Denken jullie dat ik hem nog 100% kan uitspelen?

Meestal kan je gewoon na het gebruiken van cheats de 100% nog wel halen. Ik zelf heb met VC eens gehad dat er na het cheaten bepaalde hidden packages verdwenen, dus ik kon de 100% niet meer halen.

De meningen liggen nogal uiteen. De één zegt: het maakt niet uit, terwijl de ander zegt: niet doen, cheats hebben invloed op je savegame..

Ikzelf ben nogal huiverig als het gaat om cheats, dus ik gebruik ze niet voor alle zekerheid.

Dat het spel die melding geeft is puur een waarschuwing, pas bij een later stadium in het spel kan je zeker weten of je de 100% nog kan halen..

Maar nogmaals, ik zou het risico niet nemen..

je hebt gelijk, ik ga het risico ook niet nemen!

Link to comment
Delen op andere websites

het maakt niet uit als je code gebruikt maar ik heb gehoord dat als je riot gebruikt (relllen )

dat je een nieuwe savegame moet beginnnen.

want eerst kwam ik niet verder bij freefall ( heb inmiddels al een tijdje uitgespeeld )

dat ik niet verder kwam door cheats maar dat was niet so ik had hem gwn niet goed begrepen :puh:

als je Riot maar niet gebruikt dan gebeurd er niets

je kan ook gewoon de codes doen soals armor wapens jetpack hydra die had ik het meeste nodig en heb ik ook allen gedaan en ik heb het gwn 100% uitgespeeld :*D;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oh, dat is niet best he :N . Geen nood. Ik heb het bestandje SAMA waarmee je kunt chekken wat je allemaal voor de 100% nog doen moet geupload. Je kunt hem >>hier<< via Rapidshare downloaden.

Je kunt alleen chekken wat je naast de storeline nog mist. Niet welke missie je nog moet doen om verder te kunnen. Natuurlijk is zo'n ding wel makkelijk. Ik zal nog even snel uitleggen hoe dat programma werkt.

Hoe werkt SAMA?

Als je SAMA geopend hebt, staat er in de bovenste werkbalk een mapje die open staat. Daar klik je op, nu moet je een savegame uitzoeken die je wilt chekken. Als je dat gedaan hebt, kun je kijken wat je allemaal nog doen moet voor de 100%. Je kunt met de tabbladen switchen wat je nog wilt doen, bijvoorbeeld welke streetrace je nog mist. Zo kun je alles chekken.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om in dit topic te kijken. Die heeft Dizzee aangemaakt. Daar alles uitgelegd, als je een foutmelding krijgt moet je Framework installeren. Daar staat ook uitgelegd waar je het moet downloaden. Als het niet lukt, kun je altijd in dit topic doen of in het andere topic!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...