AmsterdamBoy Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Rellen cheats nooit gehoord? Wat is dat dan? Ik kon hem niet vinden op WIKIPEDIA Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Het is logisch dat je hem niet op wikipedia kon vinden je moet ook op wikigta.org kijken De pc rellen cheats: Iedereen valt je aan BAGOWPG Iedereen valt je aan met Rocket Launcher BGLUAWML Rellen STATEOFEMERGENCY Voetgangers met wapens FOOOXFT Voetgangers vallen elkaar aan met golfstick AJLOJYQY Xbox rellen cheats: Voetgangers vallen je aan Down, Up, Up, Up, X, R2, R1, L2, L2 Iedereen valt je aan Down, Up, Up, Up, A, Black, Right Trigger, White, White Rellen Down, Left, Up, Left, A, Black, Right Trigger, White, Left Trigger Voetgangers met wapens Black, Right Trigger, A, Y, A, Y, Up, Down PS2 rellen cheats: Voetgangers vallen je aan Down, Up, Up, Up, X, R2, R1, L2, L2 Rellen Down, Left, Up, Left, X, R2, R1, L2, L1 Voetgangers met wapens R2, R1, X, Triangle, X, Triangle, Up, Down Onder rellen cheats bedoelen we, dat er chaos op straat is iedereen vecht tegen elkaar, het is niet normaal meer, het beste kan je deze cheat niet gebruiken, het wordt dan net zoals in de laatste missi's van Returning to Los Santos. 1 grote chaos. Bewerkt: 19 maart 2006 door Typhoon Reageren
Sunray Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 je hebt ook een cheat van rellen vallen je aan op de ps2 is dat ook op de pc Reageren
Maarten!! Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ik heb ergens gelezen dat als je 764 keer cheat dat je het spel dan niet meer 100% uit kan spelen klopt dat? Je kunt wel 10000 keer cheaten. gedaan Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Je kunt wel 100000000000000000000000000000 keer cheaten. Als je maar niet de riot cheats doet. Maar als je de missie Mad Dogg in Las Venturas hebt gehaald. Dan kan je wel gewoon de riot cheats doen. Want als je de riot cheats voor de missie Mad Dogg doet. Springt Mad Dogg in die missie gelijk al van het dak af. En kun je niet meer veder spelen. je zou dan een nieuw save game moeten beginnen. Meer info kan ik jullie niet geven. Dit is allas wat ik weet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.