iman Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 weet iemand waar je in san andreas op paarden kan gokken . Reageren
Dago58x Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 In Los Santos HEt is denk ik naast of achter de gevecht van de missie green sabre Reageren
iman Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 maar in welke straat Reageren
ViceAgent Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Hoi Iman. Je kan op verschillende plaatsen in San Andreas gokken op paarden, maar meestal verlies je hoor, tip. Ik heb toch even een kaartje voor je getekend, zie de bijlage! Het zijn de donkerbruine stippen waar je op moet letten, en in Los Santos zie je een rondje, in die omgeving is er ook een. Succes, ViceAgent! Je kan er ook op klikken; dan wordt hij groter. Bewerkt: 26 februari 2006 door ViceAgent Reageren
Upstream Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik heb hier nog wel een goede tip voor, kijk maar naar het kaartje. Save bij punt 1 rij dan naar de paardenrace (punt 2), zet al je geld in op 1 paard. Als je verliest ga je weer terug naar je oude savegame. Als je wint ben je in 1 klap miljonair. Ik heb het ook gedaan en het is heel handig. Succes . Reageren
iman Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 bedankt het is gelukt ik heb nu heel veel geld Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Zet drie keer weinig in op het paarse paard en als je die drie keer niet hebt gewonnen zet je de vierde keer in 10 miljoen in, de kans dat je dan wint is groter dan dat je de eerste keer heel veel in zet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.