RemcoLip Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 ej, Kan iemand mij vertelle hoe ik zelf autos in wang cars kan zetten? bedankt Reageren
Dago58x Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Je moet eerst alle missie's van San fierro en autoschool afmaken Dan komt er Wang Cars Je moet 4 missie's doen en je kan ook gewoon dan auto's in wang cars leggen Reageren
ViceAgent Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Hoi Remco! Je kan 'r zelf wel auto's neerzetten, maar ze blijven niet bewaard. Alleen de auto's die je zelf ge-unlockt hebt zullen daar blijven staan, die kun je dus ook altijd pakken. Je kan wel auto's plaatsen in je eigen Garage aan de overkant natuurlijk, en je kan er je wagens wel laten repareren in de Pay 'n Spray aan de achterkant. Ik hoop dat ik geholpen heb! Groeten, ViceAgent. Edit:@Dago: Je was me voor maar volgens mij vroeg hij dat niet. Bewerkt: 26 februari 2006 door ViceAgent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.