Jump to content

Wie heeft een download voor een groot kaal eiland?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie heeft er een download voor een groot kaal eiland, wat je in SA zet of wat het vervangd.(maakt niet uit)

ik wil een eigen eiland maken, maar ondanks al die tutorials wil dat nog steeds niet lukken.

wie heeft een download voor een kale map a.u.b.????????????????????????????????????

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DJ-TQM

9

• Blastov

7

• T_N_T

6

• Wazuup

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

www.steve-m.com <-- mapcleaner...haal deze over je gta:Sa install heen en replace de orginele main.scm met die van steve-m

tip: het werkte bij mij alleen zonder crashen als ik eerst Grand Tani Islands installeer (na het mapcleaner gedoe) en dan de main.scm van steve-m gebruik.

als het goed gegaan is dan heb je een hydra en een leeg level (alleen water) en kan je beginnen met het adden van je eigen spul

Geplaatst: (bewerkt)

thnx,

is t alleen water of heb je er ook een lanschap bij?

want ik ben op zoek naar een map met grond

Bewerkt: door TQM
Geplaatst:

tis alleen water, maar als je je eigen eiland wilt maken kan je dat er tog ook gewoon indoen :)

btw. ik zag je andere post...zelfde oplossing als deze, heeft met main.scm (daar staan alle missies) te maken, die van steve-m is leeg qua missies

Geplaatst:

maar nu nog 1 ding. ik kan die map zelf niet maken. ik heb al geprobeerd met tutorials maar dat lukt me niet.

dus mijn vraag was: wie heeft er een download voor een eiland???

Geplaatst:

ik wil eigelijk ook wel een eiland aleen om t probeeren om hem ingame te setten dus stuur dat eiland van u maar :*D

Geplaatst:
ik wil eigelijk ook wel een eiland aleen om t probeeren om hem ingame te setten dus stuur dat eiland van u maar :*D

Sorry ik dacht dat ik er nog een had, maar toch niet :-(

Geplaatst:

bedankt allemaal voor jullie reacties, maar ik zoek zeg maar een groot eiland met wegen, waar ik mijn eigen grote mod van kan maken.

Geplaatst:
bedankt allemaal voor jullie reacties, maar ik zoek zeg maar een groot eiland met wegen, waar ik mijn eigen grote mod van kan maken.

Dat moet je zelf maken he, niemand is zo gek om dat te doen zodat iedereen ff een eigen mod ervan kan maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...