DJ-TQM Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 bedankt allemaal voor jullie reacties, maar ik zoek zeg maar een groot eiland met wegen, waar ik mijn eigen grote mod van kan maken. Dat moet je zelf maken he, niemand is zo gek om dat te doen zodat iedereen ff een eigen mod ervan kan maken. ja maar dat eiland maken lukt me dus niet Reageren
Blastov Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 bedankt allemaal voor jullie reacties, maar ik zoek zeg maar een groot eiland met wegen, waar ik mijn eigen grote mod van kan maken. Als je niet eens een eilandje kan maken dan vraag ik me af hoe jij die 'grote mod' dan gaat maken Reageren
gangster28 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) ja maar dat eiland maken lukt me dus niet Ik denk dat je dat dan eerst maar eens moet gaan proberen denk je niet? Bewerkt: 27 februari 2006 door gangster28 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ja maar dat eiland maken lukt me dus niet Ik denk dat je dat dan eerst maar eens moet gaan proberen denk je niet? ja maar dat lukt met dus niet en daarom vraag ik dus of iemand een download heeft Reageren
T_N_T Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 volstrekt duidelijk maare...je kan wel een stadion maken? geen eiland? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 volstrekt duidelijk maare...je kan wel een stadion maken? geen eiland? Je moet onthouden dat dat stadion maar een paar boxen bij elkaar was. Een eiland is een stuk lastiger. Maar ik blijf herhalen, NIEMAND IS ZO GEK OM EEN HEEL EILAND VOOR JE TE GAAN MAKEN! Leg je daar nou eens bij neer . Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 volstrekt duidelijk maare...je kan wel een stadion maken? geen eiland? Je moet onthouden dat dat stadion maar een paar boxen bij elkaar was. Een eiland is een stuk lastiger. Maar ik blijf herhalen, NIEMAND IS ZO GEK OM EEN HEEL EILAND VOOR JE TE GAAN MAKEN! Leg je daar nou eens bij neer . ik vraag niet iemand om een eiland te maken voor mij, maar misschien had iemand er nog eentje toevallig op zijn pc staan Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Kijk eens hier:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=15273&st=0 Dat is het topic dat je nodig hebt . Dit is wat er te bieden is, meer niet. Een groot eiland voor je mod moet je zelf maken. Check ook dit nog even. Greetz Wazuup Reageren
Blastov Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Vind je het gek, niemand geeft je zomaar een eiland voor een mod die waarschijnlijk toch niks word. Ik kan je wel een eiland geven of maken maar die mod stopt vroef of laat dan toch wel. We moeten eerst zien dat je beweging in je mod hebt en dat je daadwerkelijk iets kan. Reageren
Smeets Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik had myriadislands gedownload en geinstalt maar er ging fout volgens mij!! en nu heb ik het eiland en het wegen net zonder gebouwen of nix!! ik ga nu zelf gebouwen proberen te maken en er in tezetten (dit is trouwens wel bij VC gebeurt ) Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik heb nu zelf een eiland gemaakt en SA mapcleaner gebruikt om de map leeg te maken, maar het lukt me niet het eiland in game te krijgen. ps. ik heb het op dezelfde manier gedaan als dat je gebouwen in sa zet. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 halvegare15, Wat heb je eraan dat zal je toch nooit kunnen uitbrnegen voor publiek TQM, kijk of je col niet meer dan 650 poly's is, mischien kan 1000 ook wel Reageren
T_N_T Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik heb nu zelf een eiland gemaakt en SA mapcleaner gebruikt om de map leeg te maken,maar het lukt me niet het eiland in game te krijgen. ps. ik heb het op dezelfde manier gedaan als dat je gebouwen in sa zet. check of de ide en ipl kloppen, of maak een nieuwe iple en ide soms is med ook handig om te zien wat er fout gaat Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Als ik een eiland wil maken en in zee wil plaatsen hoe moet ik het dan maken? -afbeelding offline- Rood is het eiland, blauw is het water, groen is de lucht, de horizontale streep is het wateroppervlak. Ik bedoel dus zodat je niet onder het eiland door kan zwemmen. Als het als nummer 1 moet, kan iemand dan uitleggen hoe je weet hoe lang je het eiland moet maken? Greetz Wazuup Bewerkt: 16 maart 2006 door Wazuup Reageren
Blastov Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Als je het voor sa maakt, zal ik een zeegrond maken. Zodat je niet kilometers in de grond kan zwemmen. Je kunt gewoon vertex'en verschuiven, ik zal iets van -20 doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.