The Mafia Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Kan iemand mischien een lay-out voor mij maken ? Alvast Bedankt! Niels Reageren
Jarno Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Kleine kans dat je een professionele layout krijgt voor €0,-. Reageren
Argon Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Kan je gewoon niet krijgen aangezien een profesionele layout tijd en veel inspiratie kost. Ik kan je wel de volgende site aanraden: zymic Reageren
The Mafia Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Die ken ik al maar ik vind geen mooie die voldoen aan mijn voorkeur :S Reageren
ViceAgent Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Hoi Mafia. Als je bij Zymic niets vindt, dan zal het aardig lastig worden, aangezien dat toch dé templateresource is, ik geef je toch nog wat links om je (Hopelijk) goed te helpen. Je had misschien wel kunnen vermelden om wat voor site het gaat, en wat je voorkeuren dan wél zijn. --> Zoek je templates voor een Clansite? Klik dan Hier --> Zoek je gewone templates, of andere categorieën - Freewebtemplates.com - Templatesbox.com Staat hier niet bij wat je zoekt, dan kun je altijd nog iemand héél lief aankijken en vragen of hij/zij het wilt doen, ik kan het helaas niet goed. Je kunt natuurlijk ook wat tutorials gaan volgen en zelf aan de slag gaan Succes! Bewerkt: 27 februari 2006 door ViceAgent Reageren
MrKooKie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik wil best een lay-out voor je maken? Maar niet 'zomaar' een klein bannertje ergens op die site incl. By: MrKooKie onderaan zal het wel in orde maken, PM me maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.