KillerR Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik zit in het heis in mulholland genaamd Madd dog's crib maar waar is het savetekentje? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Binnnen in het huis meteen links als je binnen komt, dan wel de ingang bij de bovenverdieping. Dat is de ingang waar je bij de missie "a home in the hills" ook naar binnen moet Reageren
Svenie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) ik weet niet of je daar wel moet saven ik heb daar namelijk al eens gesavet en men spel was naar de vaantjes. ik kon het niet meer laden dus aan jou de keuze of je daar wel savet Bewerkt: 26 februari 2006 door svenie Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 En je kunt ook niet meer besketballen als je daar gesaved hebt Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Als je mad dogs crib komt gelijk naar links daar is het savedingetje @allemaal vooral MoonBeam:had jullie posts niet gelezen dus heb die van MoonBeam ook niet gelezen en zij was me al voor Bewerkt: 26 februari 2006 door Black Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) ohw srry je post was nog niet geedit toen ik dit schreef black Bewerkt: 26 februari 2006 door Moonbeam Reageren
KillerR Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mijn maat had daar een keer gasaved en hij kon nog gewoon basketballen Reageren
Sh Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mijn maat had daar een keer gasaved en hij kon nog gewoon basketballen Waar kan je basketballen? Reageren
Svenie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) in het huis van maddog niet ver van dat zwembad binnen in zijn huis je kan er ook fitnessen en trainen hier enkele screens voor hulp: het zwembad de gang de ruimte Bewerkt: 27 februari 2006 door svenie Reageren
Sh Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) in het huis van maddog niet ver van dat zwembad binnen in zijn huis (in de gang met al die kamers)je kan er ook fitnessen en trainen ow oke dat ga ik eens proberen thnx EDIT: Hoe kan ej dan gaan basketballen want er staat geen rode marker ofzo iets? Bewerkt: 28 februari 2006 door ShøøTer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.