DJ-TQM Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 ik heb een vraag: hoe haal je de missies uit een spel, als je bijvoorbeeld een nieuw spel start. ik kom er zelf niet uit. wie weet het?????????????????????????????????? alvast bedankt. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 oke, maar de bedoeling is dat alles blijft staan, maar dat je alleen geen missies meer hebt Reageren
T_N_T Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 kan ook gewoon alleen de main.scm van steve-m plaatsen ipv het orgineel (denk ik hoor, nooit getest, maar zou wel moeten werken) Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 - dit is afgehandeld. bedankt voor de tips - Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Kan je de volgende keer een topic aan maken met een naam die iets met je vraag te maken heeft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.