Jump to content

Echo geluid..


-Matthijs-

Recommended Posts

Hey, ik heb net GTA:Vice City weer eens geinstaleerd, alleen heb ik een beetje echogeluiden vind ik.

Bijvoorbeeld van stemmen van mensen op straat, ik vind het echo-achtig klinken, ik heb al wat bij de audio setup gekeken, ik dacht dat het lag aan de SFX-Volume, maar dat weet ik niet zeker.

Misschien komt het omdat ik een koptelefoon op heb?

Kan iemand me verder helpen?

Alvast bedankt!

(staat het hier goed, weet niet zeker :))

Link to comment
Delen op andere websites

je micro ken volgens mij niet de koptelefoon horen, maar als de wel het geval is, is dat de oorzaak.

een anderen oorzaak kan zijn als je pc best traag is, en er daardoor eerst echo ontstaat.

Maar je hebt dus dit ook met anderen games?

Link to comment
Delen op andere websites

Die koptelefoon die je hebt, heeft die ook een microfoon, zoja, zet die dan uit.

Had ik al gedaan, ik had hem op dempen gezet, en dat balkje helemaal naar beneden gehaald.

je micro ken volgens mij niet de koptelefoon horen, maar als de wel het geval is, is dat de oorzaak.

een anderen oorzaak kan zijn als je pc best traag is, en er daardoor eerst echo ontstaat.

Maar je hebt dus dit ook met anderen games?

Aan de pc ligt het zeker weten niet :) , en dit is het enige spel waar ik het probleem heb, bij SA heeft hij dat niet.

Nou ja, dan maar met die geluiden spelen, is niet anders. ;)

Toch bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het heeft niets met je hoofdtelefoon te maken.. Het ligt aan de geluidsinstelling in VC, ik heb precies hetzelfde gehad..

Ga naar de geluidsinstellingen in het spel en zet het op ''Auto-detect Hardware''. Of je zet hem op gewoon stereo..

Ik denk dat jouw instelling op dolbi surround staat ofzo, en dan gaat net als bij mij alles echoen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...