Jump to content

MTA Tournament

Recommended Posts

Geplaatst:

Uhm...Room, wat bazel jou nou? Mta Tournament is allang begonnen... :{ . En het is MTA en daar is alleen de raceversie nog maar vanuit ;)

• Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

21

• AmsterdamBoy

12

• Ewoud

7

• Ruurd31

6

Geplaatst:

ik wil gewoon een server weten waar andere gewone lui bij zitten van GTA Forum enz.

Room

Geplaatst:

mtaserver.gtagames.nl

Server van gtagames.nl :D .

En ik heb(voor mij teminste) slecht nieuws. Door een crash doet mijn SA het niet meer. En als ik hem opnieuw wil installeren zegt ie dat er een onherstelbare fout is :{ . Dus ik kan vandaag niet meedoen aan de Race van Poule B :-(:-(:N:N .

Geplaatst:

wat nou met die sjes betekent door gestreep!!!

heb ik 2 races gewonnen telt ie niet, omfg.

jah srry hoor:s

Daar baal ik wel van hoor, en waarom eigenlijk:s?

Geplaatst:
wat nou met die sjes betekent door gestreep!!!

heb ik 2 races gewonnen telt ie niet, omfg.

jah srry hoor:s

Daar baal ik wel van hoor, en waarom eigenlijk:s?

Het is ook de 1st keer dat dit wordt gehouden.

Dus kalm :)

Nja ik kon niet aanwezig zijn want ik moest wat zaken doen (Niet verwacht)

Maar goed Good game all.

Geplaatst:

Halve Finale verplaats zie eerste post

Wie zijn er door?

Had ik dat nog niet gepost? :bonk: Heb het hier in een word staan zal het na het eten plaatsen.

Geplaatst:

Halve Finale verplaats zie eerste post

Wie zijn er door?

Had ik dat nog niet gepost? :bonk: Heb het hier in een word staan zal het na het eten plaatsen.

Wie zijn er nou door, ga over 2 uurtjes alweer eten :)

Geplaatst:

Ik begrijp dat er vanvond geen race's meer zijn?

Niet dat ik kon maar ik hoop dat ze verplaats worden naar degelijke tijden :puh: .

Ikkes.

Geplaatst:

Ik moet nogsteeds 1 race doen met Poule C?! Of heb ik wat gemist? Deze hele tournament is slecht geregeld. Doe gewoon voortaan een bepaalde datum en als iemand niet kan krijgt hij 6 punten of meer. Ga geen datums verplaatsen ofzo. En die hoofdpost wordt ook nooit meer ge-update.

Volgende tournament moet beter gaan!

Geplaatst:
Ik moet nogsteeds 1 race doen met Poule C?! Of heb ik wat gemist? Deze hele tournament is slecht geregeld. Doe gewoon voortaan een bepaalde datum en als iemand niet kan krijgt hij 6 punten of meer. Ga geen datums verplaatsen ofzo. En die hoofdpost wordt ook nooit meer ge-update.

Volgende tournament moet beter gaan!

Je heb inderdaad wat gemist. Alleen ik en JGunterS waren er. Maar ik wacht nog steeds op de lijstjes voor de Halve Finale's :Y .

Ikkes

Geplaatst:

Dus ik heb ook wat gemist ? Dit is echt niet goed georganiseerd hoor,de races worden verplaatst,we weten nog niet eens wie door gaat en wie niet.... :ch:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...