Jump to content

Welke videokaart?


ikt

Videokaart  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor een videokaart heb jij?

    • Asus
      3
    • ATi
      7
    • Leadtek
      0
    • Matrox
      0
    • Creative
      0
    • MSI
      2
    • Diamond
      0
    • Gainward
      0
    • Club3D
      0
    • PowerColor
      1
    • Nvidia
      24
    • Anders (vertel)
      4


Recommended Posts

Ik heb een NVidia 6600GT met 128 mb

maar je merken van kaarten kloppen niet! Nvidia is samen met ATi en Intel een producent van grafische kaarten. Al de rest zoals MSI, Club3D, ... zijn merken die die kaarten verkopen! Een voorbeeld:

Ik heb een grafische kaart gekocht van MSI, een NVidia 6600GT 128MB.

Het enige verschil tussen de merken is de ventilator en die toestanden

EDIT: Azer was met deels voor

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    5

  • Marius

    2

  • W1ckeD

    2

  • Johan O.

    2

Top Posters In This Topic

NVidea Geforce kaarten zijn de beste.

Ik heb zelf een GeForce 5200 ( :-( ) maar ik ga binnenkort een GeForce 6800 256 MB kopen.

Het is gewoon zo goed omdat de meeste gamemakers de games testen op NVidea kaarten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe edit je een poll? :bonk:
Je kan helaas niet een poll wijzigen. Je kan alleen je post/openingspost editten..

De vragen en de mogelijke antwoorden zijn dus niet meer te veranderen :N

Maar om ontopic te blijven..

Nu heb ik een onboard Ati kaart met 256mb. Maar binnenkort ga ik een Nvidia 6800GT kopen met 128mb. En een bitsnelheid van 1120MHz.. Snel genoeg voor mij :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nvidia GeForce 4 Ti 4200 AGP 8x :)

Deze kaart heb ik oowk.. Maar om eerlijk te zijn had ik meer verwacht toen ik dees kocht.

Hiervoor had ik een GeForce 2 MX 100 / 200 - Een echte super-card. Ik kon er gewoon nog Fifa 2006 / NFSU2 / NFSMW en De Sims 2 op spelen..

-----

ff iets over de NVidia Geforce4 TI 4200 (Winfast A250LE):

Nadeel is dat ''de uitgever'' Leadtek deze kaart gemodificeert heeft in een Leadtek Winfast A250LE. Daarom moet ik ook de drivers gebruiken van Leadtek (en dees zijn niet WIN XP ondertekend. En heb wel voorkeur aan drivers die ondertekend zijn.) Nou moet ik eigenlijk ook de Nvidia ForceWare 89.xx kunnen gebruiken. Wanneer ik dees installeer heb ik een probleem dat mijn Muis in het beeld vast vriest. Als ik dan me muis beweeg zie je wel 'knoppen' highlighten maar me muisaanwijzer staat vast.. =// Ik zal van deze tekst nog wel kopieetje maken en in een nieuwe topic douwen ;).

-----

Verder ben ik wel een grote voorstander van de NVidia kaarten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een PowerColor ATi Radeon 9600 PRO EZ-GameFX Edition 256 mb

Hij is 400/400 mhz (Core/Memory), en San Andreas En Half-life 2 hier nu als voorbeeld, kun je er perfect(!) mee spelen 8)

En trouwens, ik ben een beetje een hardware freak, dus ik heb mijn eigen pownage heatsinkje gemaakt, en daar een fan van 5500 rpm op gezet, nu koelt ie dus als een gek :bier::bier:

Bewerkt: door niels_pwnt
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe edit je een poll? :bonk:

Dat kunnen alleen crewleden doen. Stuur maar een PM met daarin wat je wilt veranderen aan de poll, dan pas ik hem zo snel mogelijk aan.

Laat maar, ik had de merkan van een andere site afgeplukt met ook zo'n poll :$ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...