Jump to content

vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal

wie kan me helpen met de flight school ik kom er maar niet door heen

bijgaande zit me save game en wie is er zo aardig om de flight school voor me uit te spelen

dank jullie wel

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Alleen 1 probleem!

Je bent nog niet bij de vliegschoolmissies aangekomen, je moet eerst nog een paar missie's van Toreno doen dus moet ik die nu ook doen?

Geplaatst:

sorry dat begrijp ik niet ik ben al begonnen aan de vliegschool missies heb er een aantal zelf gedaan maar kom niet verder.

we hebben het toch wel over hetzelfde het ? het gaat om het vliegveld in de woestijn

greetzzz

Geplaatst:

ik denk dat je dan de verkeerde save-game heb gestuurd want je bent bij deze in SF en je heb net die ene missie gedaan waarin je zo'n auto moet ophalen(de missie voor de Toreno missies).

Geplaatst:

sorry voor mn late reactie heb namelijk de griep te pakken en was niet in staat te reageren

maar ik denk dat je gelijk hebt althans ik weet het zkt dus bij deze de goede bijlage

b.v.d.

GTASAsf8.b

Geplaatst: (bewerkt)

Beterschap :Y .

Ik doe hem wel voor je.

Gehaald:

Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Verder natuurlijk het belangrijkste, ik heb de vliegschool gehaald. De missie beloning was alleen Respect + en je kunt nu alle vliegvelden op. Ik raad je aan om eerste alle missies te doen op dat vliegveld dat je gekocht hebt en dan de missies in de stad. Veel succes verder :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

ok man dank je wel

edit: thnx man, met mijn griepje is dit weer ff iets positiefs :*D

ik gaat het meteen ff proberen

dank je wel _O_

Bewerkt: door djbaco
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...