mrtuning Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) ik heb wat gevonden wat typisch 2006 is in gta vice city Bewerkt: 27 februari 2006 door tomiboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 naja die dingen hadden ze denk ik niet in 1980, hoewel ze wel al lang bestraan... maar in games is dat heel vaak zo.. maar toch leuk gevonden volgens mij ken die draagbare telefoon die hij heeft ook niet maarja.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markolie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Klopt Die draagbare telefoons hadden ze vroeger wel al hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iman Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 ja ze hadden niet van die moderne computers in de jaren 80. ik denk wel dat dit een easter egg is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 JA ECHT jonges ik heb een auto in gta vice die niet echt 80's is maar wel cool ik heb ook een spyker er in daar komt nog een scheentje van oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iman Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 ik denk dat je een mod hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Waarom zou die niet kunnen, de toetsen zijn meestal plat gemaakt in VC omdat het anders te veel werk geweest zou zijn, wat kán er niet aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 nouja het ziet er wellicht een beetje uit als een touchscreen.. Maar zoals Baffie al zei worden zulke details als een kassa gewoon in 2d gemaakt.. Net als de motor van een auto (die origineel in VC zit) is ook in 2d gemaakt.. Geen gemakzucht denk ik, maar gewoon omdat het niet nodig is kleine details zoals een kassa er levensecht uit te laten zien. Ook waren er al mobiele telefoons in de jaren 80, alleen waren die zo groot dat ze alleen maar in een rugzak pastten . En die auto van Tomiboy is inderdaad een mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 ja dat is een mod ik heb ook een spyker er in komt nog een foto van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 Dan moet je ze hier niet zetten maar in het Home made screens topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 Dan moet je ze hier niet zetten maar in het Home made screens topic. oeps! sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.