Jump to content

Blauw licht bij legerbasis


RogierS.

Recommended Posts

Hallo, ik heb dit maar niet bij de EE geplaatst want vlgns mij is dit gewoon een foutje:

Als ik in de geheime legerbasis rondloop, vooral bij de voertuigenopslagplaats, waar die twee Hydra's staan enzo, zie je soms een blauw licht op CJ schijnen. Als ik dank kijk waar de lichtbron is, is die niet te vinden. Er schijnt gewoon vanuit het niets een licht op CJ. Vreemd. Zou het het licht zijn van onder de grond als je de missie "black project" doet en bij area 69 naar binnen gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    16

  • schaff jr.

    8

  • Schno009

    5

  • ZOrange

    4

Ja ik zal nog even een paar toevoegingen doen, het licht is alleen als het donker is te zien, en dan rond de plek waar die twee legerauto's (een patriot en een barracks) staan. als je dan het beeld voor cj's voeten "legt" zie je het op zijn gezicht schijnen. Ik ben er nu wel bijna zeker van dat het dat ondergrondse licht is waar ik het eerder over had.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het is niet van een schijnwerper want die is daar niet eens in de buurt. En mocht dat zo zijn dan zou ik dat onderhand wel gezien hebben. Echt vreemd dat Schaff jr. hem niet ziet. Ik zal er wel een screenshot van maken en die zet ik er dan later wel op. Laat ik nog een benadrukken dat je de camera bij cj,s voeten moet hebben en dan naar boven kijken!! Je ziet het licht dan op cj's gezicht schijnen. Het is alleen te zien rond die patriot en barracks op de airstrip in de geheime legerbasis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...