RogierS. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Hallo, ik heb dit maar niet bij de EE geplaatst want vlgns mij is dit gewoon een foutje: Als ik in de geheime legerbasis rondloop, vooral bij de voertuigenopslagplaats, waar die twee Hydra's staan enzo, zie je soms een blauw licht op CJ schijnen. Als ik dank kijk waar de lichtbron is, is die niet te vinden. Er schijnt gewoon vanuit het niets een licht op CJ. Vreemd. Zou het het licht zijn van onder de grond als je de missie "black project" doet en bij area 69 naar binnen gaat? Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ja, kan wel! het is gewoon van een lichtbron die dicht in de buurt is. Het kan idd van de missie kunnen komen. Maar mss komt het van een straat verlichting ergens, het is zoals je al zei een "bug". Reageren
schaff jr. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 komt dit voor op de PS2 of op de comp.? als het op de PS2 is, kan ik zelf ook ff kijken Reageren
RogierS. Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Op de computer. Maar als het 't licht is van die missie maakt de console toch niet uit? Bedankt voor de reacties! Reageren
schaff jr. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) nee, dan niet. maar als het een 'bug' is (waar Zethe het over had), dan waarschijnlijk wel... Bewerkt: 27 februari 2006 door schaff jr. Reageren
RogierS. Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ja ik zal nog even een paar toevoegingen doen, het licht is alleen als het donker is te zien, en dan rond de plek waar die twee legerauto's (een patriot en een barracks) staan. als je dan het beeld voor cj's voeten "legt" zie je het op zijn gezicht schijnen. Ik ben er nu wel bijna zeker van dat het dat ondergrondse licht is waar ik het eerder over had. Reageren
schaff jr. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 ik zal ff kijken of het op de PS2 ook te zien is. Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 OF is dat van een schijnwerper? Reageren
schaff jr. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 bij mij is er geen raar licht. gewoon pikdonker. Reageren
RogierS. Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Nee het is niet van een schijnwerper want die is daar niet eens in de buurt. En mocht dat zo zijn dan zou ik dat onderhand wel gezien hebben. Echt vreemd dat Schaff jr. hem niet ziet. Ik zal er wel een screenshot van maken en die zet ik er dan later wel op. Laat ik nog een benadrukken dat je de camera bij cj,s voeten moet hebben en dan naar boven kijken!! Je ziet het licht dan op cj's gezicht schijnen. Het is alleen te zien rond die patriot en barracks op de airstrip in de geheime legerbasis. Reageren
Little Mister Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Het zou ook wel best kunnen dat het van onder komt. Er is daar toch zoveel, laberatoriums, en nog meer van die dingen. Dus dat zou best kunnen. Reageren
saboy Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 flikert het licht of niet??? als het flikkert kan het van die bommen zijn die die luchtafweergeschut afschiet. Reageren
schaff jr. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 dan zou hij waarschijnlijk snel daarna al dood geweest zijn, of niet eens de tijd gehad hebben om dit allemaal daar uit te voeren. Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Die afweergeschutdingen schieten alleen maar als het in de lucht is, niet op de grond Reageren
schaff jr. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 maar hij moet er toch in zijn gevlogen? of zit er ergens een andere ingang waar ik niks van weet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.