Jump to content

Blauw licht bij legerbasis


RogierS.

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    16

  • schaff jr.

    8

  • Schno009

    5

  • ZOrange

    4

Volgens mij is dit een bug...Misschien uit de Missie Black Project.Het zal misschien dat licht uit die missie zijn dat er doorheen schijnt ofzo...

@Zethe : Hij schiet volgens mij alleen op vliegtuigen/helicopters...

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ja of je nu vliegt of op de grond staat met een heli of vliegtuig maakt niet uit. Het gaat erom dat je erín zit. Dan gaan ze idd op je schieten. Omdat ik SA al voor een groot deel helemaal heb uitgespeeld zonder cheats, gebruik ik vaak "voor de gein" cheats en dan save ik gewoon niet. Ik ben daar dus ook met cheats gekomen. Gewoon de code dat er nooit politie achter je aan komt en dan kom je gemakkelijk binnen. Ja ik zal inderdaad later op de dag een screen plaatsen. Moet ik dat doen door zo'n homie uit Los Santos te halen en die een foto van mij laten maken? Of is er ook een makkelijkere manier?

En het licht wat die luchtafweer-raketten uitzenden is het sowieso niet, dat licht is niet eens blauw. Nogmaals later op de dag een pic!

Enne bedankt voor de reacties :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik dat doen door zo'n homie uit Los Santos te halen en die een foto van mij laten maken? Of is er ook een makkelijkere manier?
Je kan ook even een printscreen maken, gewoon op dat moment even op de printscreen knop drukken. Daarna Paint openen en kiezen voor invoegen. Dat is wel het makkelijkst denk ik. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Hee! Eindelijk iemand die 't ook ziet . :)

Ik heb een printscreen gemaakt (dank nogmaals ronaldvc) en hier is het plaatje. Je ziet 't blauwe licht nun duidelijk op de kin van CJ en op de achterkant van de auto!

EDIT: He, shitzooi, mijn computer krijgt het om de een of andere reden niet geupload... Misschien ligt 't aan mijn comp, dan probeer ik 't wel even op de andere, maar anders; Als Schaff Jr. het ook ziet, kan jij dan misschien een printscreen maken? Ik ben niet zo'n ontzettende genie met filestash enzo...

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik dan toch echt wel al gemerkt piet-heer :puh: Óok als ik geen politie achter me aan heb zie ik dat licht. En het knippert niet. Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat het licht precies dezelfde kleur heeft als het licht in die controlepost tijdens de missie "Black Project". Je weet wel, dat hokje waarin je de deuren naar die ondergrondse laboratoria moet openen.

Dat had ik dan toch echt wel al gemerkt piet-heer :puh: Óok als ik geen politie achter me aan heb zie ik dat licht. En het knippert niet. Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat het licht precies dezelfde kleur heeft als het licht in die controlepost tijdens de missie "Black Project". Je weet wel, dat hokje waarin je de deuren naar die ondergrondse laboratoria moet openen.

Zo ik ga nu een paar dagen naar Texel.... Groeten!

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

ik ken het...

bij mij zie ik ook licht.. het lijkt wel alsof het uit de grond komt... maar je zie het alleen als je zelf nar de patriot toe loopt.. van een afstand zie je het niet..

alleen is het licht bij mij groen.....

(ik heb hem trouwens op de ps2)

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...