T@rget Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 post eens een screen dan dan kunnen andere mensen ook ff mee denken Reageren
schaff jr. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het eruit ziet Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Dat lucht af weergeschut schiet op alles wat beweegt ook binnen area 69, Ik lande er men heli dus ik stond aan de grond en toen voerde hij een raket af. Dus schiet op alles wat beweegt! Gr. Glenn Reageren
Velaro Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Volgens mij is dit een bug...Misschien uit de Missie Black Project.Het zal misschien dat licht uit die missie zijn dat er doorheen schijnt ofzo... @Zethe : Hij schiet volgens mij alleen op vliegtuigen/helicopters... Bewerkt: 28 februari 2006 door Velaro Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Velaro, Ja maar ik zat in een heli maar die was al aan de grond in area 69. En toen zag ik de raket naar me toe vliegen dus ik stapte uit. Test het eens zelf. Gr. Glenn. Reageren
RogierS. Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ja of je nu vliegt of op de grond staat met een heli of vliegtuig maakt niet uit. Het gaat erom dat je erín zit. Dan gaan ze idd op je schieten. Omdat ik SA al voor een groot deel helemaal heb uitgespeeld zonder cheats, gebruik ik vaak "voor de gein" cheats en dan save ik gewoon niet. Ik ben daar dus ook met cheats gekomen. Gewoon de code dat er nooit politie achter je aan komt en dan kom je gemakkelijk binnen. Ja ik zal inderdaad later op de dag een screen plaatsen. Moet ik dat doen door zo'n homie uit Los Santos te halen en die een foto van mij laten maken? Of is er ook een makkelijkere manier? En het licht wat die luchtafweer-raketten uitzenden is het sowieso niet, dat licht is niet eens blauw. Nogmaals later op de dag een pic! Enne bedankt voor de reacties Reageren
Velaro Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Zethe : Ja dat bedoel ik ook maar je zei dat ze op alles schieten dat beweegt,dus als je loopt beweeg je ook,niet ? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Moet ik dat doen door zo'n homie uit Los Santos te halen en die een foto van mij laten maken? Of is er ook een makkelijkere manier?Je kan ook even een printscreen maken, gewoon op dat moment even op de printscreen knop drukken. Daarna Paint openen en kiezen voor invoegen. Dat is wel het makkelijkst denk ik. Reageren
RogierS. Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Okee bedankt RonaldVC. Nu zit mijn pa op de pc waar SA op staat maar ik zal 't er zo snel mogelijk op zetten! Reageren
schaff jr. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik heb nog een keer gekeken in area 69 bij de auto's, en nu zag ik het heel duidelijk! dat blauwe licht was zelfs op de auto's te zien. Reageren
RogierS. Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Hee! Eindelijk iemand die 't ook ziet . Ik heb een printscreen gemaakt (dank nogmaals ronaldvc) en hier is het plaatje. Je ziet 't blauwe licht nun duidelijk op de kin van CJ en op de achterkant van de auto! EDIT: He, shitzooi, mijn computer krijgt het om de een of andere reden niet geupload... Misschien ligt 't aan mijn comp, dan probeer ik 't wel even op de andere, maar anders; Als Schaff Jr. het ook ziet, kan jij dan misschien een printscreen maken? Ik ben niet zo'n ontzettende genie met filestash enzo... Bewerkt: 1 maart 2006 door RogierS. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Komt dat licht niet gewoon van politieauto's? Reageren
RogierS. Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Dat had ik dan toch echt wel al gemerkt piet-heer Óok als ik geen politie achter me aan heb zie ik dat licht. En het knippert niet. Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat het licht precies dezelfde kleur heeft als het licht in die controlepost tijdens de missie "Black Project". Je weet wel, dat hokje waarin je de deuren naar die ondergrondse laboratoria moet openen. Dat had ik dan toch echt wel al gemerkt piet-heer Óok als ik geen politie achter me aan heb zie ik dat licht. En het knippert niet. Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat het licht precies dezelfde kleur heeft als het licht in die controlepost tijdens de missie "Black Project". Je weet wel, dat hokje waarin je de deuren naar die ondergrondse laboratoria moet openen. Zo ik ga nu een paar dagen naar Texel.... Groeten! Bewerkt: 1 maart 2006 door RogierS. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ja, dan denk ik dat het duidelijk is dat het een bug is en het licht is uit dat gebouw. Reageren
Scooter Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) ik ken het... bij mij zie ik ook licht.. het lijkt wel alsof het uit de grond komt... maar je zie het alleen als je zelf nar de patriot toe loopt.. van een afstand zie je het niet.. alleen is het licht bij mij groen..... (ik heb hem trouwens op de ps2) Bewerkt: 3 maart 2006 door Cesar SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.