Jump to content

Blauw licht bij legerbasis


RogierS.

Recommended Posts

Ja het licht is een beetje blauw/groenachtig... Maar ja het is gewoon een bug van die missie black project dus jullie kunnen stoppen met posten. Bedankt voor jullie reacties! Voor de tigste keer :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    16

  • schaff jr.

    8

  • Schno009

    5

  • ZOrange

    4

Ik kan om een of andere stomme reden geen plaatjes plaatsen. De legerbasis ligt ten westen van Las Venturas en ten zuiden van de deserted airstrip. Op de kaart staat het aangegeven met "No Fly Zone". Om een kaartje te vinden geeft de zoekfunctie of google vast wel hulp.

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraag erover, ik probeer altijd om in de laboratorium te komen, weet iemand hoe je rin komt. Het lukt mij niet. Ik kan wel binnen komen maar onder de grond lukt niet. Alleen dan bij de missie Black project is het mij gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand die legerbasis even in kaart brengen? Ik weet niet precies waar die zit. :?

Hier heb ik een kaartje voor je gemaakt, als je hem nog niet had gevonden: Klik!

Nog een vraag erover, ik probeer altijd om in de laboratorium te komen, weet iemand hoe je rin komt. Het lukt mij niet. Ik kan wel binnen komen maar onder de grond lukt niet. Alleen dan bij de missie Black project is het mij gelukt.

Ik denk dat je daar niet kan komen, waarom niet?

Omdat je ik geloof 4 wanted sterren krijgt, dan lijkt het me onmogelijk, om daar beneden te komen.

En bovendien die soldaten, en politieagenten blijven, en blijven ook maar komen.

Als je toch eigenwijs genoeg bent, om het nog eens te proberen.

Misschien kun je dan proberen, door dat soort gat te gaan net zoals in die missie.

Daar moet je een stuk gaas kapot schieten, waardoor je in een soort hol duikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand die legerbasis even in kaart brengen? Ik weet niet precies waar die zit. :?

Hier nog even een kaartje:

naamloos119bj.png

Er zit een kleine poort voor mensen waar je door kunt

Klopt, deze vind je ten zuiden van dat Arena 69. Hier is ook een kaartje. Bij de rode stip is een hek waardoor je kan heen rijden/rammen. Nu kun je Arena 69 op rijden. Verder kun je er ook met een Jetpack overheen.

naamloos1129tn.png

ie gaat toch helemaal dicht als je de missie hebt uitgespeeld?

Ja dat hek gaat dicht. Maar er zijn natuurlijk ook nog andere openingen waar je doorheen kunt. Kijk maar eens op het 2e plaatje van mijn post. Bij eht rode blokje vind je een hek waar je doorheen kunt rijden. Zo kun je makkelijk Arena 69 opkomen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand die legerbasis even in kaart brengen? Ik weet niet precies waar die zit. :?

Hier heb ik een kaartje voor je gemaakt, als je hem nog niet had gevonden: Klik!

Okee, dank je, ik heb nog geen hydras zien staan, alleen een heli. Maar alsnog bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, even een opsomming:

Als je de missie "Black Project" hebt uitgespeeld is het niet meer mogelijk om onder de grond te komen (helaas). Het ventilatierooster waar je in gaat als je de deur niet open krijgt bij die missie, is dan ook afgesloten (nogmaals helaas). Je kan enkel nog in de legerbasis komen als je via die kleine ingang gaat die je ook gebruikt als je de missie black project doet. Je kan dus ook niet met een legervoertuig de grote ingang gebruiken. Je krijgt (als je geen cheats gebruikt) wél vier wantedlevels achter je aan als je de legebasis betreedt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...