Jump to content

Blauw licht bij legerbasis


RogierS.

Recommended Posts

Gaat er niet gewoon weg een poort open, als je er met een legervoertuig aan komt rijden?

Een Patriot bijvoorbeeld.

Nee dat hek gaat niet open. Als je heel dik bij het hek komt, krijg je 5 politie achter je aan. Overal zie je nu politie-ranchers aankomen rijden en af en toe nog een Newsshopper en een FBI-rancher. Verder komen er helemaal geen Patriots of andere legervoertuigen op je af. De FBI zal korte metten met je maken. Dus Matthijs pas heel erg op!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    16

  • schaff jr.

    8

  • Schno009

    5

  • ZOrange

    4

nadat je de missie black project hebt gedaan is er behalve die hydra's en de andere voertuigen weinig meer te beleven.

Nog steeds niemand die 't blauwe licht bij de basis óók gezien heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik

bij mij is het groen licht trouwens... als je in de buurt van die patriot komt lijkt er licht vanaf dat lab te komen...

en ik heb de missies al gehaald..

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

Hee! Eindelijk iemand die 't ook ziet . :)

Ik heb een printscreen gemaakt (dank nogmaals ronaldvc) en hier is het plaatje. Je ziet 't blauwe licht nun duidelijk op de kin van CJ en op de achterkant van de auto!

EDIT: He, shitzooi, mijn computer krijgt het om de een of andere reden niet geupload... Misschien ligt 't aan mijn comp, dan probeer ik 't wel even op de andere, maar anders; Als Schaff Jr. het ook ziet, kan jij dan misschien een printscreen maken? Ik ben niet zo'n ontzettende genie met filestash enzo...

Heb je ACDSee 8.0 Pro? Als je dat hebt kan je het converten naar Jpeg, het bestand.bmp is verschrikkelijk groot (3,5 MB)

Ontopic: Ik kom er nooit, ik vlieg er alleen boven om voor de lol wat hydra's axchter ma aan te krijgen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand die legerbasis even in kaart brengen? Ik weet niet precies waar die zit. :?

Hier nog even een kaartje:

naamloos119bj.png

Er zit een kleine poort voor mensen waar je door kunt

Klopt, deze vind je ten zuiden van dat Arena 69. Hier is ook een kaartje. Bij de rode stip is een hek waardoor je kan heen rijden/rammen. Nu kun je Arena 69 op rijden. Verder kun je er ook met een Jetpack overheen.

naamloos1129tn.png

ie gaat toch helemaal dicht als je de missie hebt uitgespeeld?

Ja dat hek gaat dicht. Maar er zijn natuurlijk ook nog andere openingen waar je doorheen kunt. Kijk maar eens op het 2e plaatje van mijn post. Bij eht rode blokje vind je een hek waar je doorheen kunt rijden. Zo kun je makkelijk Arena 69 opkomen ;)

dat wist ik wel, maar ik bedoelde de ingang naar de area 69 zelf (de laboratoriums en dat ding waar je met de jetpack moest vliegen)

Link to comment
Delen op andere websites

dat zit gewoon onder de grond hoor, met de noobmode mod kun je er gewoon in

Dat bedoelde ik met de "niet normale" manier, ik bedoelde gewoon zonder welke mod/programma/mode/glitch/bug dan ook :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...