RED_DEVIL Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik wil deze opdracht doen : "Amphibious Assault" maar ikk heb niet meer dan 5% lucht inhoud en ik 20% nodig hoe krijg ik meer . help me aub Reageren
Svenie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) je krijgt meer cappaciteit door onder water te gaan zwemmen en steeds weer naar boven te zwemmen als je zuurstof op is (klinkt logisch)doe dit steeds opnieuw tot dat je 20% hebt.. als je cappaciteit bijkrijgt zie je dat in een kaderetje dat verschijnt in de linkerbovenhoek succes hier info over de missie zelf klik Bewerkt: 27 februari 2006 door svenie Reageren
iman Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 of je kunt die cheat doen dat je luchtbalkje nooit opraakt. Reageren
Svenie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) of je kunt die cheat doen dat je luchtbalkje nooit opraakt. inderdaad en die kan je hier vinden klik Bewerkt: 27 februari 2006 door svenie Reageren
RED_DEVIL Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 die cheat gebruiken en dan gaan zwemmen ? of aan die odracht beginnen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 die cheat gebruiken en dan gaan zwemmen ?of aan die odracht beginnen Als je voor die missie niet wilt duiken om je "Lung Capecity" omhoog te krijgen, is het wel verstandig om tijdens die missie de cheat in te voeren. Ik denk dat dat niet lukt, om de missie te starten moet je 20% lung capetety hebben. Dus door die cheat werkt het niet. Deze cheat: CJ kan niet verdrinken / oneindig zuurstof Als je deze cheat gebruikt kan je zolang als je wilt onderwater zwemmen, je luchtbalkje raakt nooit op! Om lung-capetcity te kweken is neit echt moeilijk. Je gaat gewoon onder water en je wacht todat het extra balkje van je longen is verschenen bijna leeg is. Je komt nu boven water en wacht totdat het extra balkje weer vol is. Dit moet je gewoon heel vaak herhalen. Reageren
Dago58x Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik Wist Ook niet wat Lung Capacity Betekende Ik vroeg en het lukte.. Ik had ongeveer 25% En toen had ik die missie gehaald Die missie The Da Nang Tang missie was ook makkelijk en zo had ik woozie's missie afgemaakt Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Voor die missie is er een manier die veel makkelijker is. Eenmaal in het water zit er achter je een steen. Klim op deze steen en via deze steen kun je op de stenen komen waar je normaal tussendoor zwemt. Vanaf deze stenen kun je 2 boten die in het water liggen kapot schieten (schiet op de boot, niet de gangleden die erop staan). Vanaf het eilandje voor de kust kun je een 3e boot kapot schieten. De 4e boot (die rechts van de grote boot ligt) hoef je niet kapot te schieten, je komt er namelijk niet in de buurt. Zie het plaatje: Bij punt A schiet je op boot 1 Bij punt B schiet je op boot 2 Bij punt C schiet je op boot 3 Zo heb je geen problemen met schietende Da Nang Boys. Reageren
RED_DEVIL Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 hoe krijg ik mijn lucht rap omhoog weet iemand hoe je dat doet plzz help me Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 je krijgt meer cappaciteit door onder water te gaan zwemmen en steeds weer naar boven te zwemmen als je zuurstof op is (klinkt logisch)doe dit steeds opnieuw tot dat je 20% hebt.. als je cappaciteit bijkrijgt zie je dat in een kaderetje dat verschijnt in de linkerbovenhoek succes hier info over de missie zelf klik Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Of je gebruikt een trainer, dat vind ik handiger, de 27+ trainer gebruik ik altijd en daar zit alles in wat je nodig hebt, ook het luchtbalkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.