ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Een of andere sjakie heeft op de PC beneden een engelse Windows geinstalleerd. Is er een patch of iets die Windows verNederlandst? (het is XP)
-Niels- Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Volgens mij kun je dat niet verwisselen. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
RonaldVC Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Nee, ik heb ook nog nooit van zoiets gehoord.. Bovendien heb je dus geen legale Windows versie op die pc staan... Mijn advies, koop het gewoon lekker in de winkel, en je hebt de taal in het Nederlands..
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Een kennis heeft Windows erop gegooid, ik niet . Hier heeft hij nog nix verandert en ik hoop dat dat zo blijft
RonaldVC Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Een kennis heeft Windows erop gegooid, ik niet .Hier heeft hij nog nix verandert en ik hoop dat dat zo blijft Hoef je niet boos te worden , feit blijft dat het een niet eerlijke versie van Windows is.. Je kan via Google ofzo kijken of dat mogelijk is.. Maar volgens mij kan het niet. Dus je moet of een nieuwe versie van Windows (Nederlands) hebben of je moet engels leren Bewerkt: 27 februari 2006 door RonaldVC
Robin2130 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 kan dus WEL he je windows naar t nederlands zetten ik heb daar het ideale bestandje ervoor als je t wil hebben, voeg me toe op msn (kan je vinden in mijn profiel) en ik leg t verder uit
GTA-Sheep Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Nou ja, we kunnen er dus vanuit gaan dat de engelse Windows géén legale zal zijn (maar dat is niet Ikt zijn schuld) en dat het programma wat gebruikt gaat worden om het engels naar nederlands te krijgen ook niet geheel legaal zal zijn (maar dat gaat via MSN). Kortom: geen verdere toekomst voor dit topic weggelegd en gesloten dus.......
Recommended Posts