Crappy-Apple Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 ik heb fear gekocht en ik ga een nieuwe grafic card kopen maar ik wil een grafic card waar je fear heelemaan op het hoogste kan spelen kan er iemand 1 opnoemen ( max. 300 euro ) Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 De nieuwste GEFORCE van nvidia zal wel genoeg zijn. Ik denk ook dat die niet boven de 300€ kost, maar ik ben niet zeker. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Recentelijk heb ik geleerd dat niet het geheugen op een grafische kaart het allerbelangrijkste is, maar zeker ook de bitsnelheid. De meeste kaarten draaien op een bitsnelheid van tussen de 300 en 400 MHz, dan heb ik het over de kaarten in de goedkopere klasse. Voorbeeld: Een grafische kaart met 128mb en een bitsnelheid van 1120MHz, werkt zelfs sneller dan een goedkopere kaart met 256mb en een bitsnelheid van 400MHz.. Ook moet je letten op je slot. Heb je PCI, PCI-Express, AGP, en noem maar op.. Laat je goed informeren, iets wat misschien heel aantrekkelijk lijkt blijkt later hele matige prestaties te leveren.. Je kan even kijken op Norrod.nl, daar staat een grote lijst van grafische kaarten. Ook alle info met betrekking op bitsnelheid en dergelijke staat op de site.. Zo kan je goed zien welke kaart het beste bij jouw pc en bij jouw wensen past.. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 De nieuwste GEFORCE van nvidia zal wel genoeg zijn. Ik denk ook dat die niet boven de 300€ kost, maar ik ben niet zeker. Die is inderdaad sterk genoeg, maar helaas kost deze kaart zo'n 500 euro. Ik raad een GeForce 6800 (256 mb) aan. Ik kan met mijn GeForce 6600 (256 mb) FEAR net niet op het hoogst zetten. Houd er wel rekening mee dat je ook een snel genoege processor moet hebben, en ook is 1 gb werkgeheugen geen luxe voor FEAR. Reageren
Think Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 De nieuwste GEFORCE van nvidia zal wel genoeg zijn. Ik denk ook dat die niet boven de 300€ kost, maar ik ben niet zeker. uhmmm, de nieuwste van nvidea kost 713 euro Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik heb een GeForge 6600 GT 128 MB, hij kan NFS MW op het hoogst spelen, maar volghens mij zier FEAR er iets (veel) beter uit. De nieuwere dan deze die ongeveer €300 kosten kunnen dat (denk ik) wel aan. Reageren
Marius Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Iets waar de meeste, zoals jullie, niet bij stil staan is dat als een videokaart met meer shader en texture pipelines heeft dat bij bepaalde spellen zoals F.E.A.R. voor beter prestaties zorgt. Alleen bij de nieuwste kaarten heb je genoeg pipelines om F.E.A.R. echt op alle hoogste settings te kunnen spelen. Wat ook belangrijk is, is het geheugen. Als je hel spel op een resolutie van 1600*1200 speelt en met grote textures, als je dit niet doet dan heb niet meer geheugen dan 256 MB nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.