Jump to content

TV Out kabel?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb een ATI Radeon X800 GT en daar zaten allemaal kabels bij ik weet alleen niet of 1 van de kabels een TV Out kabel is er zit 1 kabel bij die is blauw,rood en groen en er zit een aansluiting mer 7 puntjes in ik weet niet of het er een is er zit ook een kabel bij die uit 1 bestaat met een geel uiteinde en begin

EDIT:

Het zou ook fijn zijn als dit TV kabels zijn iemand kan helpen hoe ik ze aan sluit

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Een blauwe is voor je scherm. Nou ja, dat zal dan vast een reserve zijn want normaal gesproken is er al een kabel die uit je beeldscherm komt met blauwe draad die in het blauwe poort bij je videokaart moet.

De rest verschilt helaas erg veel. Voor TV-out heb je denk ik wit nodig. Je moet even op Google bij 'Afbeeldingen' kijken of je daar een voorbeeld van TV-Out kabel kunt vinden want ik weet zo niet uit mijn hoofd. Blauw is standaard en dat is voor scherm=> Systeem kast. Als die andere kleur heeft kan het zijn dat het uit andere land komt waar productie anders loopt.

Geplaatst:

Dat lijkt mij toch eerder een kabel voor geluid. Staat op je kaart zelfs niks?

Ik heb letters en toevallig is het bij mij ook geel;

03.gif

Geplaatst:

Als je bijvoorbeeld DVD's op je TV scherm wil kijken maar je geen DVD-speler hebt op je TV maar wel in je computer.

Dan is er de S-Video kabel, dat gele dingetje daar moet het kabeltje dan in, die verbind je dan weer met je TV en dan moet je nog wat instellingen doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...