Giorgo Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik heb 2 gigantische problemen waar ik me bij erger. 1) Ik heb alleen nog maar Popups, met IE en Firefox. Ik heb alle opties dichgezet normaal mag hij geen Popups doorlaten. Ik heb al 10 x Hitman erover gegooid maar niets werkt . 2) Ik heb een lastige error en nu werkt me Firefox ook niet meer. (zie bijlage) Reageren
Dizcid Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 volgens mij hebt je last van spyware. Ik zou gaan scannen maar je hebt al hitman geprobeert misschien een ander programma proberen? Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik heb het kunnen oplossen. Ik heb eens in mijn Software gekeken en enkele dingen verwijderd die ik niet gebruik, ook Mozilla. En dan denk ik wel 10 progs gedownload en enkele virussen verwijderd. Mozilla opnieuw geinstaled en de Eroor is weg. Maar wat ik niet begrijp : ik heb wel 4 popupblokkers en Mozilla is ook goed ingesteld, er zijn er minder maar toch zijn ze er nog ? Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Misschien is de popup ván de site? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Misschien is 4 popupkillers wel een beetje teveel van het goede.. Net zoals bijvoorbeeld 2 firewalls, dat werkt ook niet.. Ik weet het niet zeker maar het kan zijn dat die popupkillers een beetje mekaar tegenwerken.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mensen..... Ik heb de oplossing. Ik heb een progje dat sites kan blokkeren. Ik heb telkens gewacht to een Popup kopier dat adres en vul het in op de bloklijst. Het werkt mijn PC'tje loopt weer normaal. Als er nog mensen zijn met dit probleem ik wil het progje altijd wel posten. Reageren
Dizcid Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik denk komen die pop-up's door een trojaans paard dat had ik op een oude pc er kwamen gewoon ineens op-up's. ik ging toe de oude pc scannen met avast anitvirus en had ik geen last van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.