Godrax Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Wie heeft Counter Strike Source en wat vinden/denken jullie van dit topgame? Reageren
ACID Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 ik heb counter strike source maar het lukt mij niet om hem on-line te krijgen weet iemand hoe ik er on-line mee kan ??? Reageren
Dri3s Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik speel ook CSS! Mijn nick is 'FlashBack', moest je me ooit tegenkomen. @ spacerune: heb je een steam account? En ben je ermee aangemeld als je wil gamen? Reageren
Godrax Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 En heb je CSS al geregestreerd met Steam? Reageren
Wesley Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik heb counter strike source maar het lukt mij niet om hem on-line te krijgenweet iemand hoe ik er on-line mee kan ??? Heb je de game orgineel uit de winkel? Of heb je de game zomaar ergens gedownload? Ik speel geen 'Counter Strike Source'. Reageren
Godrax Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb counter strike source maar het lukt mij niet om hem on-line te krijgen weet iemand hoe ik er on-line mee kan ??? Heb je de game orgineel uit de winkel? Of heb je de game zomaar ergens gedownload? Ik speel geen 'Counter Strike Source'. Je hebt gewoon een seriall nodig die je aan je steam account moet activeren. Die zit erbij bij het legale spel maar ik dacht toch dat je seriall los kon kopen (ik ben niet zeker maar ik dacht dat ik het ergens gehoord had) Reageren
Yohan Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik heb Counter Strike vroeger echt een top spel gevonden in de tijd van 1.6 was ik helemaal verslaafd, alleen na een tijdje begonnen mensen de teamplay in de game te verliezen en rambo'de zelf maar wat... CS is een team based first person shooter, ik vind het overigens wel leuk om CS met een clan te spelen, ik ga binnenkort ook Source kopen... Of je losse accounts kan kopen dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat als je CSS hebt gedownload dat je hem onmogelijk aan de praat krijgt... *Steam.. Reageren
Godrax Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ja inderdaad. Maar het is heel goedkoop: €30 en je krijgt er nog 1,5 games bij (Day of defeat source en Half Life 2 Deathmatch) Reageren
Samurai Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb CSS sinds gisteren Maar als ik wil spelen verschijnt er unable to load steam.dll? Reageren
Yohan Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik heb CSS sinds gisteren Maar als ik wil spelen verschijnt er unable to load steam.dll? Mischien beter als je dit even opzoekt op het Steam forum... Reageren
ACID Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 ja, hij is origineel maar hoe maak een steam account ??? Reageren
Arjen Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Steam installeren (gebeurd standaar bij installatie CSS) en dan start Steam op en dan kan je op een gegeven moment aanklikken 'Create new account' oid. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik heb het ook. Ik kan het niet goed want er zit een groot verschil tussen v1.6 en Source. Ik speel het heel af en toe en doe het vaak met Slimm of een andere vriend. Het is echt geinig, maar ik verlies altijd. Ik heb soms wat lucky's maar dat maakt het spel ook wel weer leuk. Ik haat dat mensen de bom planten als je 1vs1 doen. Dan kun je zo makkelijk winnnen is dat niet echt leuk. Verder doe ik altijd met vrienden want alleen kan ik het gewoon niet, er is dan minder lol. Verder speel ik héél vaak in de_dust of cs_assault. Dat zijn de mappen die ik het leukste vind, in deze mappen zijn lekker licht en kun je makkelijk om je heen kijken. Verder is toch de_dust mijn top-favoriet. Je kunt daar heel goed lopen en met veel tegenstanders, als je dan 1vs1 doet kun je lekker ruim lopen. Als je in grote groepen loopt is het ook heel leuk, als je dan bij doubble doors komt, dan staat meestal aan de ene kant een groep CT's en aan de andere groep T's. Dat is echt cool. Als je mij een keer wilt afslachten? PM me Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Poe Check m'n Xfire Ik heb CSS ook maar doe er weinig aan. Ik ben wel een CS:CZ freak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.