Jump to content

Mijn eerste sign

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er al netjes uit.

Alleen probeer een andere brush te gebruiken. Zoiets als deze die hier staan: Klik

Verder is de render en de font wel oke. Alleen nog een border.

Border: Edit > Stroke

7,5/10

Geplaatst:
Ziet er al netjes uit.

Alleen probeer een andere brush te gebruiken. Zoiets als deze die hier staan: Klik

Verder is de render en de font wel oke. Alleen nog een border.

Border: Edit > Stroke

7,5/10

Nog 1 vraagje: hoe moet ik die brushes instaleren, en als ik ze dan instald heb waar kan ik ze dan vinden?

Geplaatst:
Nog 1 vraagje: hoe moet ik die brushes instaleren, en als ik ze dan instald heb waar kan ik ze dan vinden?

Je kunt brushes van verschillende sites vandaan halen. Op deviantart.com kun je een heleboel brushes vinden. Je hoeft alleen naar search (zoeken) te gaan, dat staat rechtsboven en het type brush intikken. Druk op een plaatje waarvan jij vindt “dat lijkt mij wel een leuke of mooie brush” en klik daarna op download to desktop. Zoek een map op waar jij je brush in wilt opslaan.

Je kunt je brush in photoshop krijgen door de stappen in de screens te volgen.

Er zijn 4 stappen. Je ziet ook 2 keer stap 2, maar dat is gewoon dezelfde knop maar dan alleen op een ander plaatje.

loadburshes9pq.th.jpg

Als je de brushes hebt geload, dan verschijnen ze helemaal onderaan bij de andere brushes.

Brushes haal je weg door op een brush met je rechtermuisknop te drukken en daarna op delete.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...