Goliat Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Halloo, Ik ben gisteren begonnen met het maken van signs en dit is me eerste: Raten please. Reageren
Ferre Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ziet er al netjes uit. Alleen probeer een andere brush te gebruiken. Zoiets als deze die hier staan: Klik Verder is de render en de font wel oke. Alleen nog een border. Border: Edit > Stroke 7,5/10 Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Zelfde als ferre, hij is echt wel mooi voor je eerste sig! Reageren
Goliat Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ziet er al netjes uit.Alleen probeer een andere brush te gebruiken. Zoiets als deze die hier staan: Klik Verder is de render en de font wel oke. Alleen nog een border. Border: Edit > Stroke 7,5/10 Nog 1 vraagje: hoe moet ik die brushes instaleren, en als ik ze dan instald heb waar kan ik ze dan vinden? Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nog 1 vraagje: hoe moet ik die brushes instaleren, en als ik ze dan instald heb waar kan ik ze dan vinden? Je kunt brushes van verschillende sites vandaan halen. Op deviantart.com kun je een heleboel brushes vinden. Je hoeft alleen naar search (zoeken) te gaan, dat staat rechtsboven en het type brush intikken. Druk op een plaatje waarvan jij vindt “dat lijkt mij wel een leuke of mooie brush” en klik daarna op download to desktop. Zoek een map op waar jij je brush in wilt opslaan. Je kunt je brush in photoshop krijgen door de stappen in de screens te volgen. Er zijn 4 stappen. Je ziet ook 2 keer stap 2, maar dat is gewoon dezelfde knop maar dan alleen op een ander plaatje. Als je de brushes hebt geload, dan verschijnen ze helemaal onderaan bij de andere brushes. Brushes haal je weg door op een brush met je rechtermuisknop te drukken en daarna op delete. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.