iCeCuBy Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 (bewerkt) Gister avond heb ik mijn website upgedate. Hierin kun je de nieuwste MTA shit en alles op cheat gebied vinden. en namelijk ook mijn Server Crasher dus als je het nodig hept www.***.tk good luck -Dit is ten strengste verboden! Bewerkt: 15 september 2004 door Se7en Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thanatos Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 (bewerkt) OMG K*TCHEATER :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: delete dit topic aub zo snel mogelijk Bewerkt: 15 september 2004 door thanatos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 En jij zegt dus dat je GEEN cheater bent :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thanatos Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 heb je die MTA crapper gezien :blink: :blink: :blink: wat een rotprogramma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 Kunnen dit soort mensen niet gewoon gebanned worden? Ten eerste stopt ie er tog niet mee... Ten tweede verneukt ie heel mta... Ten derde geeft ie geen fok om gtagames... Ten vierde zou ie zo weer een topic openen... Maar goed, is niet mijn keuze dus... Mijn excuses voor het replyen in een gesloten topic... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Het is wel fijn dat hij hier post. Nu weten we zijn website en al zijn gegevens. Ik heb nu gewoon zijn telefoonnummer en weet dat hij in Groningen woont. Hierdoor weten we nu wie dit soort dingen doet. De cheatprogramma's die op zijn site stonden zijn door gezonden naar de makers van MTA zodat zij een betere beveiliging kunnen maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Ja inderdaad mooi dat het MTA team hier nu iets tgen kan maken want dat ge-cheat hadden we niet moeten hebben op de GTAgames 100MBIT server. ---------------------- Topic closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Ik heb nu gewoon zijn telefoonnummer en weet dat hij in Groningen woont. Wist ik al , gaat ie nog merken ook... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts