Jump to content

Opslaan

timothydegraaf

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben Timothy en heb vandaag Gta San andreas gekocht voor de pc. Cool spel is het, maar ik heb een probleem. Als ik een spel heb opgeslagen zegt die dat die succes vol opgeslagen is. ALs ik dan me spel opnieuw wil laden Dus als ik nieuwe spel- save games - openen . Dan staat de save game er wel tussen maar als ik hem open zegt die dat die hem niet kan openen. Wie o Wie kan mij helpen om dit prachtige spel te kunnen spelen. ME save games staan in een mapje op mijn documenten. Ik heb hem net geinstaleerd dus er zitten geen mods ECT in.

Bedankt

Met vriendelijke groet,

Timothy de G......

Gta lover

Geplaatst:

Welke foutmelding geeft hij precies aan? Als je GTA SA opstart en dan op spel laden drukt, dan moet als het goed is je savegame te laden. Kan je ons even vertellen welke melding je krijgt?

Geplaatst:

load failed! there was an error while loading the current game. please check your savegame directory and try again.

dit is de vervelende fout melding

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb precies hetzelfde gehad met Vice City..

Kijk eens in die map waar de savegames worden opgeslagen, daar in ''mijn documenten''.

Als het goed is staat daar een file met zoiets als ''gtasaset''. Dus niet je savegame, die heeft namelijk een cijfer in de bestandsnaam..

Verwijder dat bestandje en start het spel opnieuw op, dan moet het weer goed zijn. Dat heeft bij mij in ieder geval wel gewerkt..

Succes..

EDIT: Je hebt niet die map van San Andreas verplaatst of uit je Documentenmap gehaald toch, want dan kan het spel de savegame niet meer vinden...

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst: (bewerkt)

:$ Nee lukt niet. het bestand die ik moest verwijder komt als ik het spel start weer automatische terug:( iemand anders voor mij een iedee

Kijk eens in die map waar de savegames worden opgeslagen, daar in ''mijn documenten''.

Als het goed is staat daar een file met zoiets als ''gtasaset''. Dus niet je savegame, die heeft namelijk een cijfer in de bestandsnaam..

Verwijder dat bestandje en start het spel opnieuw op, dan moet het weer goed zijn. Dat heeft bij mij in ieder geval wel gewerkt..

Succes..

EDIT: Je hebt niet die map van San Andreas verplaatst of uit je Documentenmap gehaald toch, want dan kan het spel de savegame niet meer vinden...

Nee niks gedaan aan spel alleen een no cd crack.

Succes..

Bewerkt: door timothydegraaf
Geplaatst:

Ja, nog wel een idee..

Verwijder die no-cdcrack weer... Die heb je immers niet nodig en kan misschien een conflict geven...

Als je geen back-up hebt gemaakt van de gtasa.exe moet je even opnieuw installeren..

Geplaatst:

ok, kan het daar aan liggen dan?

Ja, nog wel een idee..

Verwijder die no-cdcrack weer... Die heb je immers niet nodig en kan misschien een conflict geven...

Als je geen back-up hebt gemaakt van de gtasa.exe moet je even opnieuw installeren..

Geplaatst:

Jazeker, een no-cdcrack is een patch die allerlei dingen veranderd en aanpast in het spel. En het is geen officieel product van R*..

Bovendien heb je het niet nodig, gewoon lekker het dvd'tje erin doen..

Geplaatst:
:$ Nee lukt niet. het bestand die ik moest verwijder komt als ik het spel start weer automatische terug:( iemand anders voor mij een iedee

Hey Timo, welkom op het forum :cya: !!

Eindelijk iets waarmee ik je kan helpen. Dat klopt als je het bestandje gta_sa.set hebt verwijderd komt hij opnieuw. Ik las dat je er een no-cd crack erop hebt gezet. Dat is illegaal daarmee zouden we je niet mogen helpen, maar toch doe ik het :puh: .

Ik denk dat het het beste voor jou San Andreas is om de oude GTA_SA exe erweer op te zetten. Deze kun je gewoon verwijderen en het bestandje waar je waarschijnlijk wel een back-up van gemaakt hebt er weer op plaatsen. Nu staat alles weer zoals het geïnstaleerd is.

Ik heb geen back-up gemaakt. Wat nu?

Je kunt het spel eraf halen door naar je Congufiratie scherm te gaan. Je klikt op Software en je verwijderd San Andreas. Je gaat nu naar Deze Computer en je zou een dubbelklik op de DVD-speler kunnen doen. Nu krijg je de autorun van SA ervoor. Nu kun je het spel helaas weer opnieuw installeren. Nu staat alles weer netjes en kun je het weer spelen.

En mijn savegame dan? Verwijder ik die niet tijdens het installeren?

Nee hoor. Als je het spel opnieuw installeerd krijg je de keuze om de savegame's te verwijderen. Doe dit niet. Misschien kun je niet zo goed engels. Ik kan het namelijk ook niet dus ik geef je eigenlijk een goedde raad mee. Kopieer je savegame(s) even naar je bureaublad, nu staan ze veilig en verwijder je ze niet tijdens het installeren. Als de installatie voltooit is plaats je je savegame weer terug als de savegame er niet mocht staan.

Heel veel plezier van San Andreas en ik wens je hier nog een leuke tijd!!

Geplaatst:

:*D hopelijk licht het daar aan. even opnieuw installeren:P. Ik haat altijd wel dat kut geluid van die dvd als die gem moet lezen. Lijkt wel een moter

Jazeker, een no-cdcrack is een patch die allerlei dingen veranderd en aanpast in het spel. En het is geen officieel product van R*..

Bovendien heb je het niet nodig, gewoon lekker het dvd'tje erin doen..

Geplaatst:

Probeer eens een nieuw spel te starten en dan opslaan.

Dan start je opnieuw het spel op en probeer die nieuwe savegame te laden.. Als dat wel werkt is die savegame waarschijnlijk op een op andere manier corrupted ofzo.. Dan zit er niets anders op dan opnieuw te beginnen.. Maar je bent nog niet zo ver dus dat moet niet zo'n groot probleem zijn..

Geplaatst:

Nee, al zovaak geprobeerd:@:@:@ kom op mensen wie heeft de gouden tip voor me :clown:

Probeer eens een nieuw spel te starten en dan opslaan.

Dan start je opnieuw het spel op en probeer die nieuwe savegame te laden.. Als dat wel werkt is die savegame waarschijnlijk op een op andere manier corrupted ofzo.. Dan zit er niets anders op dan opnieuw te beginnen.. Maar je bent nog niet zo ver dus dat moet niet zo'n groot probleem zijn..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...