anoes Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 wil iemand mij vertellen de cheat van pimping mission completed Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Je kon dit beter in GTA SA GEneral plaatsen Reageren
Achille Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Welkom op het forum.. Dit hoort in het Gta Sa fora.. Feedback is daar niet voor.. Lees eerst ff de forum regels ff: Klik Veel plezier op het forum Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Er is geen cheat daarvoor voor alle cheats kijk hier: Wikigta PC Cheats, PS2 cheats, Xbox cheats Verder moet je gewoon die missie's halen, of je plaatst je save game in het Save Game Aanvraag fora. Succes. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 wil iemand mij vertellen de cheat van pimping mission completed Hey Anoes, welkom op het forum ! Voor deze keer is het niet zo erg hoor dat je het heir plaatst Er zijn geen cheats om een missie over te slaan. Je kunt dus niet de pimping-missie overslaan, ik weet dat het een moeilijke missie is. Ik zal je nog even wat tips geven. Tips: Op het begin van de missie het hij niet zo moeiljk. Je moet alleen wat heen ern weer rijden als je d ehoeren vervoert binnen de tijd is er niets aan de hand. Als je de hoer vervoert hebt kun je even je auto herspuiten zodat hij heel is. Je kunt dus heel rustig naar de hoer toe rijden, om haar op te halen. Als je haar opgehaald hebt heb je meestal genoeg tijd om de hoer op de juiste bestemming te brengen. Later in de missie begint het moeilijke. Je hoer wordt aangevallen door een lastige klant. Je moet die klant vermoorden binnen een bepaalde tijd. Rijd die lastig vallende man niet dood. Omdat je kans hebt om de hoer ook dood te rijden. Stap even uit en schiet hem dood. Als je dit allemaal doet haal je de missie op zijn gemak. Anoes, heel veel succes Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Volgens mij is die cheat er wel hoor, dat is namelijk de cheat dat hoeren je geld betalen in plaats dat jij hun geld moet betalen. De cheat is: Right, L2, L2, Down, L2, Up, Up, L2, R2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Gekkie Nu haal je de missie niet. Nu heb je niet die 0,53 procent om die 100% te krijgen! Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 R31 ik moet je iets zeggen . Ik las op een engelse site dat je die Cheat invoert dat er deglijk % bij jue Stats bijkomt. Ik zou zeggen test het uit voer de code in en check je Stats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.