Talietje Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 weet er iemand hoe je dat maakt (waar) Reageren
Mpp Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Je moet photoshop hebben kijkj hier om er 1 te maken Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Je kan beginnen met Photoshop. Die vind je op www.adobe.com Of je kan met Paint werken, denk nu niet ''Paint kutpogrogramma'' integendeel. Kijk eens naar Lantyz of Need My Speed. Die maken erg mooie dingen, NMS mod zelfs met Paint. Ook heb je nog andere programma's 3d Stdiomax. Paint Shop Pro. Er zijn echt duizenden programma's voor iets te maken. Daar kan je allemaal een Trial van vinden, die is meestal 30 dagen. Veel plezier... Edit : Ik denk net ergens aan. Er is een site waar je de stijl enz... kan kiezen en je tekst en het word gemaakt op 30 sec. www.flamingtekst.com Of je kan ook altijd een sig aanvragen op het Graphics Team. Bewerkt: 27 februari 2006 door Giorgo Reageren
Mpp Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 en kan je alsjeblieft het niet meer in showroom zetten (de post ) maar in algemeen :Y Vrienderlijke groet van Mpp >>> Door .Levi.: Moved naar Algemeen<<< Reageren
ikt Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Je kan beginnen met Photoshop.Die vind je op www.adobe.com Of je kan met Paint werken, denk nu niet ''Paint kutpogrogramma'' integendeel. Kijk eens naar Lantyz of Need My Speed. Die maken erg mooie dingen, NMS mod zelfs met Paint. Ook heb je nog andere programma's 3d Stdiomax. Paint Shop Pro. Er zijn echt duizenden programma's voor iets te maken. Daar kan je allemaal een Trial van vinden, die is meestal 30 dagen. Veel plezier... Edit : Ik denk net ergens aan. Er is een site waar je de stijl enz... kan kiezen en je tekst en het word gemaakt op 30 sec. www.flamingtekst.com Of je kan ook altijd een sig aanvragen op het Graphics Team. Mijn sig is met paint gemaakt door mijzelf Reageren
Talietje Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ikt, dit moet je niet opnieuw posten. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Je kan beginnen met Photoshop.Die vind je op www.adobe.com Of je kan met Paint werken, denk nu niet ''Paint kutpogrogramma'' integendeel. Kijk eens naar Lantyz of Need My Speed. Die maken erg mooie dingen, NMS mod zelfs met Paint. Ook heb je nog andere programma's 3d Stdiomax. Paint Shop Pro. Er zijn echt duizenden programma's voor iets te maken. Daar kan je allemaal een Trial van vinden, die is meestal 30 dagen. Veel plezier... Edit : Ik denk net ergens aan. Er is een site waar je de stijl enz... kan kiezen en je tekst en het word gemaakt op 30 sec. www.flamingtekst.com Of je kan ook altijd een sig aanvragen op het Graphics Team. Mijn sig is met paint gemaakt door mijzelf Hoe dan vertel hoe je dat maakt via PM a.u.b Reageren
Talietje Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ikt zei dat hij dezijne van paint heeft gemaakt. maar hoe kan je dan dat plaatje bij je handtekening zetten Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ikt zei dat hij dezijne van paint heeft gemaakt.maar hoe kan je dan dat plaatje bij je handtekening zetten Hij heeft dat plaatje opgelagen, en is naar een upload site gegaan bijvoorbeeld imageshack.us. En via daar heeft hij dat plaatje geupload en Hotlink for forums (1) overgenomen en dat in zijn handtekening geplakt. Reageren
Talietje Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 wil iemand mij alsjeblieft die site dan geven? Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 wil iemand mij alsjeblieft die site dan geven? Dat gaf ik jou in mijn post boven die van jou. Hij heeft dat plaatje opgelagen, en is naar een upload site gegaan bijvoorbeeld imageshack.us. En via daar heeft hij dat plaatje geupload en Hotlink for forums (1) overgenomen en dat in zijn handtekening geplakt. De site is imageshack.us. Klik hier om er heen te gaan. Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Levi ?? Je moet toch geen Hotlink for Forums nemen voor in je sig ? Je moet toch gewoon Direct Link To Image nemen en dat tussen deze codes zetten. [img=Jouw link] . Tallex, ga naar hier, en dan klik je gewoon op de button ''Upload'' of Bladeren '' Dan even wachten en je kunt kiezen uit allemaal balkes. Als je dan de link gekopierd hebt klik je op je naam linksboven en je scrolt naar onder en er moet ergens staan : Wijzig of bewerk handtekening. Daarzet je de link tussen deze tags [img=jouw link] Dat is het !! Zorg er wel voor dat je handtekening niet groter is dan 500 x 150 pixels en niet hoger dan 100 kb. Dit kan je bekijken door op de afbeelding staan en dan andere muisknop -->Eigenschappen. >>> Door .Levi.: Het is wel mogelijk om Hotlink for forums 1 over te nemen en in je handtekening te zetten. Je hoeft niets tussen de codes te zetten.<<< >>> Door Giorgo : Oh dat bespaart me weer wat tijd, thx Dude <<< Bewerkt: 28 februari 2006 door Giorgo Reageren
Talietje Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) ik heb de website wel, maar ik vind het niet waar dat je kunt upluoden :$ ah. link to image ! en verder..? edit: jij hebt gedit Levi ??Je moet toch geen Hotlink for Forums nemen voor in je sig ? Je moet toch gewoon Direct Link To Image nemen en dat tussen deze codes zetten. [img=Jouw link] . Tallex, ga naar hier, en dan klik je gewoon op de button ''Upload'' of Bladeren '' Dan even wachten en je kunt kiezen uit allemaal balkes. Als je dan de link gekopierd hebt klik je op je naam linksboven en je scrolt naar onder en er moet ergens staan : Wijzig of bewerk handtekening. Daarzet je de link tussen deze tags [img=jouw link] Dat is het !! Zorg er wel voor dat je handtekening niet groter is dan 500 x 150 pixels en niet hoger dan 100 kb. Dit kan je bekijken door op de afbeelding staan en dan andere muisknop -->Eigenschappen. >>> Door .Levi.: Het is wel mogelijk om Hotlink for forums 1 over te nemen en in je handtekening te zetten. Je hoeft niets tussen de codes te zetten.<<< wacht even... op welke button moet je klikken? >>> Door .Levi.: Bericht samengevoegt. Gebruik de edit knop.<<< Bewerkt: 28 februari 2006 door .Levi. Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Als je de link Hotlink For Forums hebt gekopierd klik je op je naam en dan ''Wijzig handtekening''. Dan plak je daar je link neer en je klikt op Oke. Je handtekening is nu geplaatst. Reageren
Talietje Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 nee maar je zei in het begin ga naar hier klik dan op de button sorry dat ik niet goed mee ben :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.