Jump to content

hoe maak je zelf zo'n sig?

Recommended Posts

Geplaatst:

GizmO heeft een tut om een userbar te maken. Alleen je doet het niet ik een keer. je moet gewoon even de tijd nemen en oefenen.

En je kun ook met een programma gemaakt door ifc3 een userbar maken. Heel simpel.

Userbar maker: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22378

Userbar tut: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=19235

Maar in het begin kom ik ook helemaal niet goed met PS overweg. Maar blijf gewoon oefenen, en houd vol, dan lukt het je.

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Talietje

23

• .Levi.

8

• Giorgo

6

• Ferre

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
maar waar en hoe instaleer je photochop en kost het geld?? :?

Je kunt Adobe Photoshop CS2 (de nieuwste versie) kopen, alleen de prijs is erg hoog, ik praat dan over een prijs van €549,-.

Je kunt hem ook downloaden en dan kun je hem 30 dagen lang op je computer hebben.

Klik hier om naar de site te gaan waar je de trial kan downloaden. Zoek daar tussen deze naam Adobe Photoshop CS2 tryout.

Om hem te kunnen downloaden moet je jezelf wel eerst registreren. Registreer hier!

Om een beetje goed met photoshop om te kunnen gaan, kun je als best eerst wat simpele tutorials gaan volgen. Maar dat komt later allemaal wel, probeer eerst maar Adobe Photoshop op je computer te krijgen.

Geplaatst:

maar mijn pa heeft ook 1 programma op cd en da noemt photopro en dan nog een en da noemt printmeaster is 1 van die twee ook goed of moet dat persee dat programma zijn?

met photopro kan je ook foto's bijwerekn, zou het misschien ook goed zijn?

Geplaatst:
maar mijn pa heeft ook 1 programma op cd en da noemt photopro en dan nog een en da noemt printmeaster is 1 van die twee ook goed of moet dat persee dat programma zijn?

met photopro kan je ook foto's bijwerekn, zou het misschien ook goed zijn?

Photopro is meer een bewerk programma voor foto's, en ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je daar geen brushes gebruiken en signatures maken. Het programma is meer bedoelt om slechte foto's te bewerken, scherper te maken, of mooiere kleuren eraan toevoegen.

Adobe Photoshop is een wereld bekent programma, en daar kun je eigenlijk al die dingen ook mee doen. Adobe Photoshop heeft zoveel verschillende mogelijkheden, je vind altijd wel wat nieuws.

Adobe Photoshop word gebruik bij bijvoorbeeld modellen bureau's, reclame bureau's etc.

Ik zelf raad je aan om Adobe photoshop te nemen als je echt bijna alles wilt kunnen.

Geplaatst: (bewerkt)

maar het is wel heel duur!

heb jij het gekocht?

ik had wel heel wat minder verwacht omai!

hoeveel kost het eigenlijk voor 30 dagen?

>>> Door .Levi.: Ik zei dat je de trial voor 30 dagen kon downloaden, en downloaden kost geen geld.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

De trial is volledig gratis.

Je kan best eerst trial van 7.0 downloaden.

Dan de trial van CS en dan van CS2 dan heb je het 90 dagen.

Wij kopen het niet maar daarover mogen we niet praten want dat is illegaal.

Download eerst de Trial, die is gratis en volg wat tutorials.

Je word heel erg snelgoed hoor. Probeer het gewoon.

Geplaatst: (bewerkt)

maar als je de eerste trial 7.5 ofzoiets... downleod.

welken heb je dan den nieuwste of den oudste?

of ist allemaal?

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:
maar als je de eerste trial 7.5 ofzoiets... downleod.

welken heb je dan den nieuwste of den oudste?

of ist allemaal?

Geplaatst:

Zou je nu a.u.b. eens willen stoppen met spammen en dubbelposten? Heb eens wat geduld, je wordt zeker wel geholpen. Alvast bedankt voor de medewerking.

Geplaatst:

Ja hoor, er is toch niets mis mee om te melden dat Adobe € 600,00 kost? Gesprekken over Warez en over het illegaal downloaden van dingen, dat mag inderdaad niet.....

Geplaatst:

ik geraak er maar niet door!

ik ben mij aan het registreren voor photchop en dan moet je dit invullen.. dit staat er:

*ZIP / postal code

ik voer de juiste gegevens in maar dan komt er altijd iets op dat het niet juist is ofzo.. :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...