kadee Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik heb mijn sig bewerkt en ik heb hem opnieuw hier geplaast maar je kan hem nu niet meer zien weet iemand hoe dit komt Reageren
XboxGta Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Je moet je link tussen dit zetten: [/img] (zonder die sterretjes) Voor de laatste 'img' nog dit / XboxGta Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb mijn sig bewerkt en ik heb hem opnieuw hier geplaastmaar je kan hem nu niet meer zien weet iemand hoe dit komt Als je je signature op het forum wilt plaatsen, dan moet je eerst even naar Imageshack gaan en dan je signature hosten. Dan kopieer je de link die bij direct link to image staat, je vult hem in bij je handtekening als IMG. En je hebt je signature. Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 De link die op imageshack staat hoef je niet persé tussen de code's img te zetten. Het is ook gewoon mogelijk om de link gewoon in één keer in je handtekening te plaatsen. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) mijn probleem is dat ik het plaatje niet in de sig krijg!! ik heb al een ganse tijd geprobeert maar het lukt steeds nog niet! (mijn plaatje is ook te groot maar ik kan het niet verkleinen, ze zeggen dat je op ctrl+ t moet drukken, doe ik en verder?) Bewerkt: 2 maart 2006 door tallex Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hier vroeg je het ook al, en froodooo had je daar geholpen ik weet niet of je dat al hebt geprobeerd? Anders leg ik het nog wel even uit. -Hoe zet je een plaatje in een signature- Belangrijk: Je kunt geen gif bestanden meeslepen naar je document, in jou geval signature. Stap 1: Open het plaatje in photoshop. Ga naar New > Open en kies het plaatje dat je wilt openen. Stap 2: Klik de move-tool aan met je linkermuisknop. Nu heb je de tool, move-tool aangeklikt. In de screen zie je links boven een rood vierkantje met daar in het midden de move-tool Screen: Stap 3: Je kunt nu met de move-tool ingedrukt (met linkermuisknop) op je plaatje klikken, en dan kun je hem meeslepen naar je signature en daar laat je hem los. -Afbeelding (plaatje) formaat veranderen- Er zijn verschillende manieren hoe je het plaatje kunt veranderen. -Als het plaatje in de signature staat of je hebt hem net geopend en hij staat er nog niet in, dan kun je naar deze twee dingen toegaan. Edit > Transform > Scale. Sneltoets is = Ctrl + T. Image > Image size. Bij width en height kun je de size veranderen. Sneltoets = Alt + I + I. Ps: Verdere photoshop vragen graag in Photoshop Helpdesk melden, omdat dit topic een heel andere bedoeling heeft. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) nu heb ik hier een paar vragen edit: ik heb nog 1 vraagje hoe maak je zo een smalle sig , wat moet je dan invullen bij imageshack? Bewerkt: 2 maart 2006 door tallex Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 nu heb ik hiereen paar vragen edit: ik heb nog 1 vraagje hoe maak je zo een smalle sig , wat moet je dan invullen bij imageshack? Een smalle signature die maak je gewoon door de size ook kleiner te maken. Doe het volgende. File > New. Je ziet width en heigth. Width kun je als je wilt op 500 zetten of minder, maar heigth dat is de hoogte die kun je bijvoorbeeld op 20 zetten of 50. Je zult zien dat je dan een smalle signature hebt. Je hoeft hiervoor dus niks in te vullen bij imageshack. Imageshack upload alleen je plaatjes. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ownee! ik ben al lang begonnen en kun je dan je signature dan nog kleiner maken, als ja al bezig bent? Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ownee! ik ben al lang begonnen en kun je dan je signature dan nog kleiner maken, als ja al bezig bent? Laat gewoon alles staan waarmee je mee bezig was en maak een nieuw document. File > New. Verander het in de size die jij wilt, bijvoorbeeld 400 x 30 en sleep met de move-tool je oude creatie die je kleiner wou in de nieuwe document met de size 400 x 30. Je kunt je oude creatie kleiner maken door naar Edit > Transform > scale, te gaan. De sneltoets is Ctrl + T. Een min punt is, dat als je oude creatie erg groot was dat hij minder mooi zult worden als hem helemaal moet verkleinen in het nieuwe document. Ook zul je alle layer in elkaar moeten voegen, omdat niet alle layer mee gaan naar het nieuwe document. Dit doe je door naar Layer > Flatten image te gaan, die staat onderaan. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) fieuw! t'is me gelukt! >>> Door .Levi.: Dat is dan mooi! Gefeliciteerd en succes verder.<<< Bewerkt: 2 maart 2006 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.