Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
:( Ik heb moo mapper en als ik rond wil kijken in gta met moo mapper is alles heel klein en in zwart wit maar ik wil alles in kleur en op normale groote wat moet ik doen wil je me het stap voor stap uitleggen want een moeilijke uitleg snap ik niet
Geplaatst:

ik heb dat ook al ik models + texturen doe maar gtaboy je hebt die texturen niet echt nodig het is alleen wat moelijk maar het kan wel als je wilt kan ik je het wel leren (werken met moo maaper dan he)

Geplaatst:

ik denk dat het eerder aan de snelheid van de pc ligt..misschien ziet de m00mapper dat als hij alles moet gaan laden het veeeel te lang duurt

hoe snel zijn jullie pc's??? :huh:

Geplaatst: (bewerkt)
ik denk dat het eerder aan de snelheid van de pc ligt..misschien ziet de m00mapper dat als hij alles moet gaan laden het veeeel te lang duurt

mijne is 233 mgz ik krijg 500 mgz denk je dat dat genoeg is :unsure:

en we hebben maar een pc :)

Bewerkt: door gtaboy
Geplaatst:

mijne is 233 mgz ik krijg 500 mgz denk je dat dat genoeg is :unsure:

en we hebben maar een pc :)

Ik denk dat je dat net red maar dan zal het langzaam gaan! Het ligt ook aan je video kaart hoe snel die alles laat zien!

Maar wat voor een video kaart dan!? B)

Geplaatst:

je kan ik de m00mapper ook de installingen weer veranderen zodat je alleen maar dat ziet

heb je er een keer met liggen te knoeien ofzow??

ik zoek het wel ff op..morgen ofzow ;)

Geplaatst:

dit stukje vind je rechtboven in de m00mapper onder de coordinaten:

moomapper.gif

kijk of het overeen komt met het stukje bij jouw in de m00mapper ;)

enable tetures moet namelijk aanstaan want anders dan ziet alles er hetzelfde uit dan wat jij ziet op jouw screen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...