gtaboy Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 Ik heb moo mapper en als ik rond wil kijken in gta met moo mapper is alles heel klein en in zwart wit maar ik wil alles in kleur en op normale groote wat moet ik doen wil je me het stap voor stap uitleggen want een moeilijke uitleg snap ik niet Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 als je de m00mapper opstart krijg je toch dit: je moet dan all models en textures aanklikken aan de rechterkant de onderste Reageren
gtaloser Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 ik heb dat ook al ik models + texturen doe maar gtaboy je hebt die texturen niet echt nodig het is alleen wat moelijk maar het kan wel als je wilt kan ik je het wel leren (werken met moo maaper dan he) Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 ik denk dat het eerder aan de snelheid van de pc ligt..misschien ziet de m00mapper dat als hij alles moet gaan laden het veeeel te lang duurt hoe snel zijn jullie pc's??? :huh: Reageren
gtaboy Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2004 (bewerkt) ik denk dat het eerder aan de snelheid van de pc ligt..misschien ziet de m00mapper dat als hij alles moet gaan laden het veeeel te lang duurthoe snel zijn jullie pc's??? :huh: mijne is 233 mgz ik krijg 500 mgz denk je dat dat genoeg is :unsure: en we hebben maar een pc Bewerkt: 15 september 2004 door gtaboy Reageren
W1ckeD Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 ik denk dat het eerder aan de snelheid van de pc ligt..misschien ziet de m00mapper dat als hij alles moet gaan laden het veeeel te lang duurthoe snel zijn jullie pc's??? :huh: mijne is 233 mgz ik krijg 500 mgz denk je dat dat genoeg is :unsure: en we hebben maar een pc Ik denk dat je dat net red maar dan zal het langzaam gaan! Het ligt ook aan je video kaart hoe snel die alles laat zien! Maar wat voor een video kaart dan!? B) Reageren
gtaloser Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 ik heb nu een vet snelle computer net 2 dagen oud alles er op en er aan en hij doet het nog steeds niet Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 je kan ik de m00mapper ook de installingen weer veranderen zodat je alleen maar dat ziet heb je er een keer met liggen te knoeien ofzow?? ik zoek het wel ff op..morgen ofzow Reageren
gtaloser Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 nee heb ik niet gedaan Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 dit stukje vind je rechtboven in de m00mapper onder de coordinaten: kijk of het overeen komt met het stukje bij jouw in de m00mapper enable tetures moet namelijk aanstaan want anders dan ziet alles er hetzelfde uit dan wat jij ziet op jouw screen Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 ik geef het op..ik heb het geprobeerd maar ik weet het ook niet meer Reageren
gtaloser Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 Geeft niks maar toch bedankt voor het proberen Reageren
Robienske Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 Laad eens aan je rechter kant de drie ZON data's. Maybe helpt dit. Reageren
gtaloser Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 (bewerkt) Heb ik gedaan maar hij doet het nog steeds niet Bewerkt: 17 september 2004 door gtaloser Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.