Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is niet eenvoudig maar wel op te lossen,

Start m00mapper op,klik de onderste aan dus met textures en models(dat is het snelste om ermee te werken) als hij eenmaal geladen is,kan je aan ed rechterkant een bestand aanklikken biiv:oceandrv.ipl dan kan je links boven zie je een kadertje waar het bestandje waaruit je het wilt halen en links onder het bestandje zelf,als je die hebt dubbeklikken op de map in het midden en als het goed is heb je dat onderdeel op die plek staan,saven en klaar ben je

Geplaatst:

LOL dit topic gaat over iets heel anders hoor <_<

Trouwens, ik heb bij een vriend het probleem opgelost. Hij had hetzelfde probleem en ik heb hem een nieuwe driver voor zijn videokaart binnengehaalt en z'n m00mapper is nu in kleur!

Geplaatst:
:( Ik heb moo mapper en als ik rond wil kijken in gta met moo mapper is alles heel klein en in zwart wit maar ik wil alles in kleur en op normale groote wat moet ik doen wil je me het stap voor stap uitleggen want een moeilijke uitleg snap ik niet

Misschien moet je een Driver-Update downloaden.!?!?!

Geplaatst:

check wat ik 2 berichten terug heb geschreven ;) :

Trouwens, ik heb bij een vriend het probleem opgelost. Hij had hetzelfde probleem en ik heb hem een nieuwe driver voor zijn videokaart binnengehaalt en z'n m00mapper is nu in kleur!
Geplaatst:

check wat ik 2 berichten terug heb geschreven ;) :

sorry, dat had ik nie gezien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...