ifc3 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Hallo, Sinds ?? oktober 2005. Of het nut heeft dat weet ik niet..... Oke nu zul je je wel afvragen: Wat is in een mio 168. Nou dat is een pocket pc met GPS ontvanger (haal GPS niet door elkaar mer TOMTOM GO ). Je kunt er mee internetten (ik heb natuurlijk al ff op GTAForum.nl gekeken, gaat best) Je kunt er spelletjes mee doen (bv: Age of Empires). Je kunt filmpjes bekijken of muziek luisteren (als je al het voorgaande tegelijk doet kan ie vastlopen). Je kunt het als Navigatiesysteem voor auto, voetganger, boot of fiets gebruiken. jajaja, klinkt allemaal leuk..... even de specs: - 300MHZ CPU (intel PXA255) - 64MB geheugen (SD) - 32MB Flash geheugen - Windows CE 4.2 - 3.5" TFT scherm Ik heb er nog een 242MB (256MB volgens de maker) SD kaart in. En ik heb nog wat Foto 's De voorkant Met GPS antenne open De achterkant (GPS ontvanger ingeklapt) Meer en of duidelijkere foto's volgen.... oja biojna vergeten:Plus en min: + Helder scherm + Goede luidspreker (voor ppc dan) + Veel apps. voor te krijgen + Ik kan er zelf ook apps. voor maken (met flash en zinc) - Aansluiting op ActiveSynckabel gaat snel stuk - weinig intern geheugen - maar 1 geheugensuitbreidingsslot. Een mio 168 is in iedergeval sneller dan de gemmiddelde mobiel. Maar ook duur (250 euro). jajjajaj er moest nog een cijfer ofzo: Cijfer: 7,9 (jajaj ff Mio pesten) van de 10. Bewerkt: 7 maart 2006 door ifc3 Reageren
Ferre Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ah, jammer dat het licht van de camera weerkaatste. Maar hoe ziet het internet er op zo'n apperaat eruit? Ik neem aan dat het er anders uitziet dat op een PC. Verder lijkt het me een leuk hebbedingetje , maar wel duur Reageren
ifc3 Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Ah, jammer dat het licht van de camera weerkaatste.Maar hoe ziet het internet er op zo'n apperaat eruit? Ik neem aan dat het er anders uitziet dat op een PC. Verder lijkt het me een leuk hebbedingetje , maar wel duur Internet ziet er hetzelfde uit, alleen de plaatjes zijn wat kleiner en je ziet minder van de webpagina (je moet meer scrollen). Edit: Zo dus: Bewerkt: 28 februari 2006 door ifc3 Reageren
VforV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Mooi tafelkleedje . Ziet er wel tof uit, en zeer modern. Hoeveel heeft dat gadget zo ongeveer gekost? Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Als je leest, zie je dat hij 250 kost Lijkt me ook wel vet, alleen wat onhandig met internet zo'n kleine pagina.. Prijs valt nog meer.. Reageren
Mpp Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 hijs wel mooi zoor op vakantie en eeh mooie tavelkleed Reageren
ifc3 Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Even op een aantal mensen reageren: Het is geen tafelkleed, het is en blijft een tafelzeil. Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Je kunt natuurlijk ook klasgenoten met MP3 speler pesten: deze pocket pc kan media van 2MBit/S(meer hebt ik nog niet getest) aan en de gemiddelde MP3 speler (bij ons op school dan) Krijgt het met 256kbit al moeilijk. Reageren
T@rget Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Tof dingetje *Kijk hebberig* zijn er ook games voor??? wel erg cool om te gtaforummen als je ergens in de auto zit (of kan dat dan weer net niet???) maarja hij ziet er wel cool uit mijn oom heeft ook zo'n ding ietsje anders [offtopic]Gebruik volgende keer ff edit knop vinden de mods leuker [/offtopic] Reageren
ifc3 Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Natuurlijk zijn er games voor. Kijk maar eens op pocketgear.com Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Vraag1:Waar kan je hem kopen? Vraag2:is het internet gratis? Reageren
ifc3 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Vraag1:Waar kan je hem kopen?Vraag2:is het internet gratis? Vraag1: Norrod Computers (norrod.nl) Vraag2: Hangt er vanaf...... (niet als met de pc) Reageren
kristof01 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Precies de zelfde als mijn vader . Reageren
Backsmash Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 ik weet niet af dat met deze mogelijk is, maar met hp pda's kan je t beeld half draaien. zo krijg je een soort van widescreen effect. misschien is dit makkelijker om te internetten. Reageren
ifc3 Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) ik weet niet af dat met deze mogelijk is, maar met hp pda's kan je t beeld half draaien. zo krijg je een soort van widescreen effect. misschien is dit makkelijker om te internetten. Mijn Mio heeft dit niet standard (ja ik heb hem nog steeds ), maar het zou mischien wel handiger kunnen zijn, maar de resolutie is wel laag. Het voldoet ook als MP3 speler / Film speler etc, maar natuurlijk als vaarsysteem. (navigare = varen). ps. deze mio heb ik al rond de 100 euro in de opruiming gezien... Bewerkt: 29 april 2007 door ifc3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.