Sunray Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 heeft iemand tips voor mijn volgende filmpje ? ik dacht misschien 50 quads en dan boem wat denken jullie Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Zelf vind ik dat niet echt orgineel meer. Wat mij leuk lijkt is een eigen Gta Sa verhaal maken. Een beetje improviseren met CJ. Door heel Gta Sa rond trekken met CJ, en zogenaamd missies doen bij straat gangs waar je dan gewoon bij staat en dan met ondertiteling duidelijk maakt wat je zegt of wat zij tegen jou zeggen. Gewoon een eigen gemaakte verhaal door Gta Sa. Wat knallen erbij vette acties, dat lijkt mij wel wat. Het zal waarschijnlijk wel lang duren maar dan heb je wel iets orgineels. Als je al heel goed kunt improviseren en wat fanatasie hebt dan is dat mooi meegenomen. Reageren
Argon Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 1grote typ => het moet gewoon origineel zijn, er moet iets gebeuren wat je niet verwacht zoals dat filmpje dat CJ met een quad van een berg in Las venturas jumpt en er een vliegtuig tegen hem vliegt . Reageren
SilverDust Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Maak een filmpje met Alle vriendinnen uit SA samen daten en dan alle 6 doen (indien nog in leven ) Gtaboooy Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 levi; dat verhaal van jou is al het beste dat ik hier al heb gehoort op het topic . Want dat van die 50 quads komt toch nooit goed je krijgt er nooit zo veel bij elkaar. Reageren
Velaro Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Tja...Je moet zelf een beetje iets verzinnen wat je gaat doen,er moet wat vanalles in komen vind ik,actie race,etc,etc...Denk zelf eerst even na wat ja allemaal gaat doen en maak dan je filmpje. Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Zoals Levi zegt is inderdaad al een goed idee. Misschien kan je ook wat Misionscripts downloaden. Over die 50 Quads, dat lukt hoor. Met een Carspawner blijven Spawnen. Mijn tip is gewoon doe het filmpje bv. Tekst : Burnout : dan allemaal burnoutq doen Tekst : Wheelie's : Dan allemaal Wheelies doen enz... Maar gewoon iets doen waarvan de mensen denken : Dat kan niet hij heeft gecheat ofzo. Doe iets uitzonderlijks, wat niemand nadoet. Reageren
Sunray Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 giorge bedankt je brengt me op ideen de rest ook bedankt Reageren
Alexy Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Zoals Levi zegt is inderdaad al een goed idee.Misschien kan je ook wat Misionscripts downloaden. Over die 50 Quads, dat lukt hoor. Met een Carspawner blijven Spawnen. Mijn tip is gewoon doe het filmpje bv. Tekst : Burnout : dan allemaal burnoutq doen Tekst : Wheelie's : Dan allemaal Wheelies doen enz... Maar gewoon iets doen waarvan de mensen denken : Dat kan niet hij heeft gecheat ofzo. Doe iets uitzonderlijks, wat niemand nadoet. Ik heb ook eens zoiets geprobeert, maar bij +/- 25 quads bleef de x-box hangen . Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Het idee om 50 quads te laten knallen kan. Dit is namelijk het harde bewijs: http://video.google.com/videoplay?docid=51...557220&q=gta+sa Hij heeft wel een paar dingen moeten Modden maar goed ziet er niet slecht uit toch? Dit heeft hij gebruikt: GTA Car Spawn Trainer v1.1, SA Camera Hack v1.2 nd unregistered Fraps v2.7.2, I was able to create an interesting explosion on Grove Street Dit filmpje laat ook zien dat je een aantal auto''s kan laten knallen: http://video.google.com/videoplay?docid=-8...067090&q=gta+sa wel iets ietsje minder maar goed toch best vet. Misschien heb je er wat aan! Succes en laat het weten wat je keus is! Reageren
Alexy Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Zijn dat er 50 dan ? Ik dacht meer aan een stuk of 30. Bewerkt: 29 maart 2006 door Alexy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.