thugkai Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 ik wil graag weten wat bugs zijn ik hoor wel van ja san andreas komt later uit omdat bugs weghale ofzo maar wat zijn bugs! ook met modes heb je iets met bugs ik weet niet wat bugs is! wie kan me helpen?? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 ahaah ik denk dat je dit beter in Sa Gedeelte had kunnen zetten! God mod? De bugs ja ik denk dat dat moeilijk is om achter te komen of is iemand die dat weet? Reageren
Joriz Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 Bugs zijn fouten in een programma. Bijvoorbeeld als je rekenmachine 1 + 1 = 3 zegt is er wat fout. Zo zitten er ook fouten in spellen waardoor ze vastlopen op niet goed werken. Bug is natuurlijk ook het Engelse woord voor kever maar dat wist je denk natuurlijk al. Reageren
killerbee Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 (bewerkt) bugs zijn gewoon fouten in het spel zoals dat er mannetjes half in de grond lopen of dat je ergens water ziet wa nie moet of kijk bij de bug forum daar staan wa plaatjes link dit is de topic met de screens van bugs ----------------------------------------------------------------------------------------------- graag gedaan Bewerkt: 15 september 2004 door killerbee Reageren
thugkai Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2004 dankjewel man ik snap het nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.