peter99 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 hey heeft er iemand wel eens een robt gemaakt ?? ik ben er mee bezig het is een moeilijk werk ,maarja ik kom er wel Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Kan je even uitlegen voor de gene die het niet kennen wat een robot is want ik snap het niet echt. Reageren
peter99 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Kan je even uitlegen voor de gene die het niet kennen wat een robot is want ik snap het niet echt. een robot is een soort computer die kan rijden of lopen en kan reageren op allerlei dingen o.a een balletje Reageren
Argon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ah, dus je gaat er zo een maken in het echt? Zit je hier dan wel in het juiste forum. Of ga je zo'n programatje maken voor de pc dat je die kan zien? Reageren
peter99 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 een echte (heb al een speciaal forum voor robots ) Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Het is wel volgens zo magazines geweest. Maar het bleef moeilijk het ding werkent te houden. Ik heb een robot inelkaar gestoken. Hij kan: - Volgt mij - Komt naar licht - Rijd op zwarte lijnen - Komt af op geluid. En hier een foto: Bewerkt: 6 maart 2006 door Matiscus Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Dat is zo'n zelf bouw pakket... Niet zelf een echte robot maken Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik zei het toch dat het een magazine kwam. Reageren
peter99 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 eerst begin ik met kapotte radio,s en zo ,die monteren enz maar ik kan niemand vinden die een kapot aparaatje heeft Reageren
Argon Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hoe kan je nu een kapote radio gebruiken? Meestal is die toch helemaal kapot, en welke onderdelen van een radio ga je gebruiken voor een robot? Reageren
Johan O. Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Het is wel volgens zo magazines geweest. Maar het bleef moeilijk het ding werkent te houden. Ik heb een robot inelkaar gestoken. Hij kan: - Volgt mij - Komt naar licht - Rijd op zwarte lijnen - Komt af op geluid. En hier een foto: heej!, die heb ik ook alleen wou ik hem pas nog laten rijden breekt het voorwieltjes af :N een robot maken is niet zo makkelijk je hebt nodig: Sensoren Motoren Lampjes Behuizing Printplaten met de goede dataverwerkingsshit Wieltjes en vast nog veel meer dingen Reageren
peter99 Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Hoe kan je nu een kapote radio gebruiken? Meestal is die toch helemaal kapot, en welke onderdelen van een radio ga je gebruiken voor een robot? ik haal de nog bruikbare spullen eruit en monteer die , tot nog niet echt een robt maar het is een begin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.