Gepetto Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Telkens als ik in Glenn Park rondrij, zit er onder die brug een ster. Waarvoor dient deze? Ik ben ook weleens, ik dacht een paars bolletje tegenkomen en ook daarvan weet ik de betekenis niet BvD Reageren
Goliat Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Tis gewoon een ster om je wanted level kwijt te raken. Reageren
Godrax Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Om 1 ster minder te krijgen he. Als je Bv. 5 sterren hebt en je loopt in dei ster heb je nog maar 4 sterren op je wanted level. Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Beste, Als de politie achter je aan komt word dit aangegeven door Sterren. Hoe meer sterren hoe moeilijker het word om ze te ontlopen. als je daarom zo'n stek op raapt dan gaat er 1 ster weg. dus het word makkelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.