Jump to content

Screens maken vanop PSP


Big Boss

Recommended Posts

Hoe maak je eigenlijk in-game screens vanop je PSP? Moet hij op de PC aangesloten zijn tijdens het gamen? (uiteraard wel om de afbeeldingen over te zetten)

Ik beschik over het Giga-pack PSP, dus met USB kabel en 1 GB Memory Stick Pro Duo

PS. Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je dan een Cheatdevice geinstalleerd hebben op je psp.. Ik weet het niet precies zeker maar kijk anders ===>HIER<=== even..

Volgens mij is er ook een camera in LCS, daar kan je ook foto's mee maken...

En je moet een grote memorykaart hebben om de foto's te kunnen opslaan...

EDIT: Nouja, komt mijn bericht een beetje over als oud nieuws, die rappe gasten hier ook :puh: .

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er ook een camera in LCS, daar kan je ook foto's mee maken...

Nee, maar 2 missies moet je een camera gebruiken om foto's te trekken. Die foto's worden echter wel niet bijgehouden. Wel zie je in je stats hoeveel foto's je al getrokken hebt. Je kan dus enkel screens nemen met de cheatdevice, zoals iedereen dat hier enthousiast verkondigt :).

En je moet een grote memorykaart hebben om de foto's te kunnen opslaan...

Dat is waar. Maar aangezien Big Boss het giga pack heeft, zal dat geen probleem zijn. Filmpjes nemen ook veel plaats in beslag.

Om de screens op je PC te zetten zet je je PSP in USB-modus, op je pc ga je naar 'Deze Computer' => Verwisselbare schijf (G) => Dubbelkliken => PSP => PHOTO => screens selecteren en knippen of kopiëren => In een bestaande of nieuwe map plaatsen.

Je screens kan je uploaden met ImageShack.

Ik hoop dat je nu wat wijzer geworden bent :bier:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...