Big Boss Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hoe maak je eigenlijk in-game screens vanop je PSP? Moet hij op de PC aangesloten zijn tijdens het gamen? (uiteraard wel om de afbeeldingen over te zetten) Ik beschik over het Giga-pack PSP, dus met USB kabel en 1 GB Memory Stick Pro Duo PS. Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten. Reageren
quinton Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Wij maken die screens met cheatdevice. Reageren
Samurai Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Voor liberty stories gaat het met het cheatdevice...Met andere games gewoon NIET. Zie hier voor alle details: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=...t=0#entry328336 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Volgens mij moet je dan een Cheatdevice geinstalleerd hebben op je psp.. Ik weet het niet precies zeker maar kijk anders ===>HIER<=== even.. Volgens mij is er ook een camera in LCS, daar kan je ook foto's mee maken... En je moet een grote memorykaart hebben om de foto's te kunnen opslaan... EDIT: Nouja, komt mijn bericht een beetje over als oud nieuws, die rappe gasten hier ook . Bewerkt: 28 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Talietje Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 je moet daar photochop voor hebben he? Reageren
Samurai Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 je moet daar photochop voor hebben he? Neen... Reageren
VforV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Volgens mij is er ook een camera in LCS, daar kan je ook foto's mee maken... Nee, maar 2 missies moet je een camera gebruiken om foto's te trekken. Die foto's worden echter wel niet bijgehouden. Wel zie je in je stats hoeveel foto's je al getrokken hebt. Je kan dus enkel screens nemen met de cheatdevice, zoals iedereen dat hier enthousiast verkondigt . En je moet een grote memorykaart hebben om de foto's te kunnen opslaan... Dat is waar. Maar aangezien Big Boss het giga pack heeft, zal dat geen probleem zijn. Filmpjes nemen ook veel plaats in beslag. Om de screens op je PC te zetten zet je je PSP in USB-modus, op je pc ga je naar 'Deze Computer' => Verwisselbare schijf (G) => Dubbelkliken => PSP => PHOTO => screens selecteren en knippen of kopiëren => In een bestaande of nieuwe map plaatsen. Je screens kan je uploaden met ImageShack. Ik hoop dat je nu wat wijzer geworden bent . Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Thanks allemaal, Ik ga CheatDevice nu downloaden, en vandaag of morgen post ik wel wat screens en/of filmpjes in het media gedeelte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.