Jump to content

Tijdelijk Afwezig


The Godfather

Recommended Posts

Damn mensen, ik ben dus hard aan het afkicken...van het forum :( .

ik kan niet op internet komen :angry: :angry: en me comp is traag als dikke poep door een zeef....ik zit nu op school in de mediatheek

hopelijk kom ik zo snel mogelijk weer op 't forum

Link to comment
Delen op andere websites

uhmm tja joriz.....heel me pc is 3 x trager dan normaal...

aangezien me internet het niet doet...probeer ik VC te spelen.....VC stottert om de minuut...ook me liedjes stotteren....

Joriz, helpt het als ik me pc formatteer....heb die pc al 2 en een half jaar (en is nog nooit geformatteerd :rolleyes: )

me pa zou me internet-provider bellen...om te vragen hoe dat met internet zit

Link to comment
Delen op andere websites

Alle progs en spellen die je niet meer gebruikt eraf halen.

Dan maar is je PC defragmenteren dat je hardeschijf beter staat gesoteerd.

Spyware en virussen maken je Pc vaak slomer.

Kijk dus met programma's als ad-aware en virusscan of er geen rommel op je PC staat.

Daarom kan je internet het mischien ook niet goed doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle progs en spellen die je niet meer gebruikt eraf halen.

dit hebben we gister gedaan, er staan nu alleen maar dingen op die we nodig hebben.

Dan maar is je PC defragmenteren dat je hardeschijf beter staat gesoteerd.

dat doen we elke dag dus dat zit wel goed

Spyware en virussen maken je Pc vaak slomer.

Kijk dus met programma's als ad-aware en virusscan of er geen rommel op je PC staat.

Daarom kan je internet het mischien ook niet goed doen.

thnx Joriz, hopelijk doet hij het

Het is bijna kwart over 10....en dan is me les afgelopen, dus ik moet gaan hopelijk TOT snel

Link to comment
Delen op andere websites

en me 2e probleem....elke keer als ik op internet zit krijgen ik van die gare schokken in me beeld. whats up with that :huh:

het lukt niet om daar een print screen van te maken....omdat de "print" pas word gemaakt als het beeld volledig stil staat.....

Normaal als je naar beneden scrolled hoort dat vloeiend te gaan...maar bij mij komen er dus van die schokken

Link to comment
Delen op andere websites

en me 2e probleem....elke keer als ik op internet zit krijgen ik van die gare schokken in me beeld. whats up with that :huh:

het lukt niet om daar een print screen van te maken....omdat de "print" pas word gemaakt als het beeld volledig stil staat.....

Normaal als je naar beneden scrolled hoort dat vloeiend te gaan...maar bij mij komen er dus van die schokken

Zoiets heb ik ook gehad.

Zorg dat alles wat met geluid te maken heeft, Subwoofer/Boxen/Oordopjes uit de buurt van je monitor is...

Anders ook je mobiel en andere elektrisch apparatuur proberen eruit de buurt te houden ...

(Bij mij lag het aan de oude boxjes ...)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...