Jump to content

savegame plz

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat dacht u van GTAgames.nl..

Hier staan verschillende savegames, ready to be downloaded...

Succes.

Mag ik ook nog wat goedde links toevoegen aan dit mooie project :D .

Op deze site kun je savegame's voor noobmode en ook versie 1 & 2 savegame's downloaden. Er izit een 100% savegame bij. Voor alle versies.

Link: http://plaka.vampline.com/saves.htm

Op deze site vind je de gehele storeline voor de V1.

Link: http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/

Geplaatst:

die ken ik allemaal al

ik wil zelf wel spelen

maar ik zit daar steeds vast

of wil iem model army ff uitspelen voor me?

Geplaatst: (bewerkt)
die ken ik allemaal al

ik wil zelf wel spelen

Dan moet je gewoon heel veel oefenen en veel tips lezen. De missies waarjij problemen mee hebt komen vaak voor. Probeer eens met behulp van de zoekmachine tips te vinden. Lees het eens goed door en probeer de missie weer.

Voor de missie "New Model Army" heb ik wel een aantal tips. Probeer met de heli meteen op het begin van de missie een bom te pakken. Vlieg achter Berkley's helicoptertje aan en bij zijn basis hangt dat ding even stil. Gooi nu de bom op het helicoptertje. Nu kan hij niet opstakes meer plaatsen. Het beste is nu om alle tanks te vernietigen en dan dat autootje dat je naar de andere kant moet brengen de brugen te repareren. Je kunt ook proberen eerst de vliegschool te halen, daar wordt uitgelegd hoe de helicopter precies werkt en hoe je alles kunt doen. Verder is deze missie niet noodzakelijk voor de storeline (dus je kunt gewoon de hoofdmissies halen) en daarom kun je hem doen wanneer je hem wilt doen!

Voor de missie NOE zijn bijna geen tips. Vlieg zoveel mogelijk over het water, nu kun je mooi laag vliegen zonder bomen in beeld te komen. Verder moet je bij deze missie ook gewoon veel oefenen om het vliegen onder de controle te krijgen. Dus oefenen!

Veel succes met oefenen en het halen van de missies! :sigaar:

Ik haal de missie New model Army wel voor je :)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
OOPS foutje

verkeerde save

Je hebt nu weer de verkeerde savegame gepost. Supply Lines moet eerst nog gebeuren!! Of moest ik die juist doen?

Geplaatst: (bewerkt)

ok het is niet gelukt wil iem ff de missies supply lines en new model army doen? (ik vlieg belabbert)

Bewerkt: door lordremy
Geplaatst:
:bonk: alle savegames die ik vind hebben alleen of model army of n.o.e. gedaan :bonk:

of weet iem een goede site?

ken er geen ga bij www.google.nl en typ het in

Geplaatst:

:bonk: alle savegames die ik vind hebben alleen of model army of n.o.e. gedaan :bonk:

of weet iem een goede site?

ken er geen ga bij www.google.nl en typ het in

Alles is al opgelost, lordremy heeft een nieuw topic aangemaakt.

En ik heb de savgame voor hem gedaan.

PS: gta3 weet je geen goeie site? Ik wel: http://www.wikigta.org.

Geplaatst:

vraagje over wikigta ?

hoe kan ik daar een account op aanmaken die werkt ( ik weet dat dit hier niet hoort hoor )

help me aub

Geplaatst:

Dat hoort hier inderdaad niet, maar vooruit. Je kunt op WikiGTA géén account aanmaken. Iedereen die kan inloggen behoort tot het team en is dus gezamenlijk verantwoordelijk voor de inhoud van de site. Als er in beeld komt dat je moet inloggen betekent dat dat die betreffende pagina nog niet gemaakt is door het Wiki-team en kun je met de browser een stap teruggaan. We doen ons beste alle pagina's zo snel mogelijk online te krijgen :Y

Geplaatst:

Ik snap het, maar de auto-vindplaatsen is nou net het deel van WikiGTA waar we druk mee bezig zijn. Er staat bij een aantal voertuigen al een landkaartje met knipperende bolletjes, maar van een aantal nog niet. Als je een bepaalde auto in gedachten hebt kan ik wel even kijken of ik die voor je kan maken......

Geplaatst:

Lol schaap :) . Goed uigelegd man _O_ !!

het is geen probleem maar ik wil kunnen zien waar alle auto's staan enz.

Verder zijn hier alle kaartjes, er zitten nog geen plaatjes bij. Maar we zijn druk bezig. Als je de muis op het bolletje/autootjes houd en even wacht komt er iets bij het bolletje/autootjes te staan. Wat erbij staat is de naam van de auto.

Op de links hieronder vind je de vindplaatsen van de auto's:

Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...