Jump to content

pedstats.dat meer/minder verkeer enz.

Recommended Posts

Geplaatst:

het schijnt dat je via de pedstats.dat meer of minder verkeer kan instellen in vc, is dat zo? en zo ja, weet iemand hoe dat moet? :?:?:?

• 2 weken later...
Geplaatst:

is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen :)

Geplaatst: (bewerkt)
is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Volgens mij zit dit niet in de gta_sa.exe hoor. Maar je zal het niet in de pedstats.dat vinden,

want hier kan je alleen veranderen hoe sterk ze zijn, hoe snel ze schrikken, enz....

Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Volgens mij zit dit niet in de gta_sa.exe hoor. Maar je zal het niet in de pedstats.dat vinden,

want hier kan je alleen veranderen hoe sterk ze zijn, hoe snel ze schrikken, enz....

Greetz Wazuup

Hij zit wel degelijk hardcored in de EXE. :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

:bonk:

Greetz Wazuup

Hij zit wel degelijk hardcored in de EXE. :sigaar:

:*D:puh: mmmm pwnt

Bewerkt: door spinechiller
Geplaatst:

mmm, oke dan moet ik jullie maar geloven. Het leek me alleen zo onlogisch, maar dat zal wel aan mij liggen.

Greetz Wazuup

Geplaatst:

Voor GTA: San Andreas kan ik wel een tooltje maken die tijdens het spelen de aantal ped's kan bepalen. Voor VC heb ik geen idee hoe.

Geplaatst:
Voor GTA: San Andreas kan ik wel een tooltje maken die tijdens het spelen de aantal ped's kan bepalen. Voor VC heb ik geen idee hoe.

oké

Geplaatst:

Dat zouw prachtig zijn :Y

Daar kijk nouw echt al lang naar !!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...