brbgtaplayer Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 het schijnt dat je via de pedstats.dat meer of minder verkeer kan instellen in vc, is dat zo? en zo ja, weet iemand hoe dat moet? Reageren
spinechiller Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen Volgens mij zit dit niet in de gta_sa.exe hoor. Maar je zal het niet in de pedstats.dat vinden, want hier kan je alleen veranderen hoe sterk ze zijn, hoe snel ze schrikken, enz.... Greetz Wazuup Bewerkt: 8 maart 2006 door Wazuup Reageren
gangster28 Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen Volgens mij zit dit niet in de gta_sa.exe hoor. Maar je zal het niet in de pedstats.dat vinden, want hier kan je alleen veranderen hoe sterk ze zijn, hoe snel ze schrikken, enz.... Greetz Wazuup Hij zit wel degelijk hardcored in de EXE. Reageren
spinechiller Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen Volgens mij zit dit niet in de gta_sa.exe hoor. Maar je zal het niet in de pedstats.dat vinden, want hier kan je alleen veranderen hoe sterk ze zijn, hoe snel ze schrikken, enz.... Greetz Wazuup Hij zit wel degelijk hardcored in de EXE. mmmm pwnt Bewerkt: 9 maart 2006 door spinechiller Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 mmm, oke dan moet ik jullie maar geloven. Het leek me alleen zo onlogisch, maar dat zal wel aan mij liggen. Greetz Wazuup Reageren
Jarno Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Voor GTA: San Andreas kan ik wel een tooltje maken die tijdens het spelen de aantal ped's kan bepalen. Voor VC heb ik geen idee hoe. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Voor GTA: San Andreas kan ik wel een tooltje maken die tijdens het spelen de aantal ped's kan bepalen. Voor VC heb ik geen idee hoe. oké Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Voor GTA: San Andreas kan ik wel een tooltje maken die tijdens het spelen de aantal ped's kan bepalen. Voor VC heb ik geen idee hoe. Dat zouw prachtig zijn Daar kijk nouw echt al lang naar !!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.