j1mz Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik zit al best lang met een vraag.. en als het een domme vraag is ofzoo laat dan maar. Ik wil namelijk al heeeeel lang weten hoe Moo Mapper werkt PLEASE help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >>> Door Mark B.: Die poll is nutteloos en één smiley is voldoende <<< Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Klik Hier is een grote TUT geschreven, hij is wel in het engels en is geschreven door Eclipse van deze GTAFORUM.nl. Hopelijk kan je hier wat mee.. Ik heb er zelf geen verstand van maar ik zocht wat en toen kwam ik daar. Reageren
j1mz Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Bedankt ik zal even kijken En wie is mark B.?? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Mark B. is moderator van dit deel van het forum en maakt dus deel uit van de crew. Net als de global moderators en de admins. Zij zijn ook de enige die jouw berichten kunnen aanpassen, dus als dat gebeurt betreft het altijd iemand van de crew....en aangezien ze al een tijd meelopen weten ze ook van alles hoe het werkt, dus hun aanwijzingen opvolgen is altijd nuttig (en bovendien gewenst). Nog veel plezier op het forum. Reageren
j1mz Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hij was voor de map editor niet voor de moo mapper waar kan ik de map editor downloaden?? :N :N :N GTA-Sheep Geplaatst 28 Feb 2006, 15:59:51 Mark B. is moderator van dit deel van het forum en maakt dus deel uit van de crew. Net als de global moderators en de admins. Zij zijn ook de enige die jouw berichten kunnen aanpassen, dus als dat gebeurt betreft het altijd iemand van de crew....en aangezien ze al een tijd meelopen weten ze ook van alles hoe het werkt, dus hun aanwijzingen opvolgen is altijd nuttig (en bovendien gewenst). Nog veel plezier op het forum. ok weet ik adt ook weer enne kan ik geen moderator worden zo ja hoe??? ps sorry geen 'adt' maar 'dat' pps hoe zet je zo'n groot plaatje onderaan je bericht? Reageren
Alexy Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Bij je onderschrift tussen de IMG tags lijkt me , en anders weet ik het ook niet... Ontopic: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.