j1mz Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik zit al best lang met een vraag.. en als het een domme vraag is ofzoo laat dan maar. Ik wil namelijk al heeeeel lang weten hoe Moo Mapper werkt PLEASE help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >>> Door Mark B.: Die poll is nutteloos en één smiley is voldoende <<< Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Klik Hier is een grote TUT geschreven, hij is wel in het engels en is geschreven door Eclipse van deze GTAFORUM.nl. Hopelijk kan je hier wat mee.. Ik heb er zelf geen verstand van maar ik zocht wat en toen kwam ik daar. Reageren
j1mz Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Bedankt ik zal even kijken En wie is mark B.?? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Mark B. is moderator van dit deel van het forum en maakt dus deel uit van de crew. Net als de global moderators en de admins. Zij zijn ook de enige die jouw berichten kunnen aanpassen, dus als dat gebeurt betreft het altijd iemand van de crew....en aangezien ze al een tijd meelopen weten ze ook van alles hoe het werkt, dus hun aanwijzingen opvolgen is altijd nuttig (en bovendien gewenst). Nog veel plezier op het forum. Reageren