Jump to content

End of the line

Recommended Posts

Geplaatst:

Als gaat me goed af bij End of the line ( laatste missie ) alleen als ik Smoke de pijp uit heb geschoten gaat het mis...en dan vooral op die drug lab etage met al dat vuur, kom ik daar us door word ik bij de volgende etage meteen afgeknalt, iemand tips?

Geplaatst:

Je kunt bukkend lopen en probeeren met de nachtkijker door het hek mensen dood te schieten. Je kunt ook eromheen sprinten, en dan achter iets zitten. Nu kun je iedereen makkelijker doodschieten. Dit kun je herhalen op elke etage. Verder veel succes!

Ik weet niet of je met cheats doet maar met de code (PC) baguvix kun je niet dood. Kun je overal doorheen lopen.

Geplaatst:

Je kunt ook bukkend lopen zoals ruurd zei..

Dan gewoon met smg knallen of met m4

als je gewoon geen leven meer hebt pak gewoon dat hartje..

dan gaat alles gewoon goed

Geplaatst: (bewerkt)

mischien is het handig om de brandweermissies gedaan te hebben dan is cj namelijk vuurvrij (of hoe kan je het noemen:p)dn kan hij door vuur lopen zonder levenspunten kwijt te raken :cya:

succes :)

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:
mischien is het handig om de brandweermissies gedaan te hebben dan is cj namelijk vuurvrij (of hoe kan je het noemen:p)dn kan hij door vuur lopen zonder levenspunten kwijt te raken :cya:

dankjewel voor de tip _O_

Geplaatst:

De missie End of the Line is niet beschreven op WiKiGTA. Je zult dus zelf alles moeten ondekken. Verder nog een paar tips. Soms staan er vaten met olie als je terug loopt. Schiet daar op en dan zullen een aantal mensen dood gaan door de brand oid. Das is dus ook handig.

Verder is de brandweer missie ook al handig zoals Svenie zei, maar toch wil ik je deze tip meegeven. Probeer ook de Ziekenauto en Ambulance missies te halen, allebeide balkjes zijn nu 150% en heb je een langer uithoudings vermogen. Nu kunnen meer kogels je raken en je gaat minder dood. Handig in zo'n schietmissie.

Probeer ook een beetje naarboven te kijken, als je dan voor het beeldscherm zit en je kijkt naar het onderste deel van je schreen zie je geen donkere rook. Je kijkt er zegmaar onderdoor. Je kunt nu makkelijker lopen. Denk wel aan je tijd, dus blijf niet treuzelen!

Geplaatst:

Probeer die gangsters met de.

Heat-Seeking Rocket Launcher.

Te doden.

Probeer ze van een verre afstand te raken.

En voor gangsters die dichtbij zijn.

Gebruik je gewoon de Tec-9.

En HIER

zijn de vindplaatsen van de Heat-Seeking Rocket Launcher.

Geplaatst:

en als je alle missie's van mike toreno hebt gedaan. staan er bij zijn huis allemaal wapens. en een daarvan is de minigun. de minigun kan je dan ook goed gebruiken bij de missie end of the line.

Geplaatst:

Ik vind van niet.

De minigun kost te veel tijd.

Ik zou een wapen gebruiken dat zo min mogelijk tijd kost.

Bijvoorbeeld de Heat-Seeking Rocket Launcher. :D

Geplaatst:
:Y een mini gun schiet in 1 min. wel 500 kogels. dus het is wel een goede wapen. maar, ieder zijn eigen mening he.
Geplaatst:

nee, ik zou bij de missie: end of the line geen tec 9 gebruiken. want, dat is een slechte wapen. en ga je snel dood. ik zou zeggen dat de minigun, de m4, de ak47, en de heet seeking rpg de beste wapens zijn om de missie: end of the line te halen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...