Jump to content

Wie wil jij graag terug zien in SA

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het is bekend gemaakt dat Kent Paul er weer zeker in zit (bekend uit VC) Maar er zijn natuurlijk nog veel meer characters die terug kunnen komen. Wie zou jij graag terug willen zien??

Ik zelf zou Phil terug willen zien omdat die kerel echt mega droog is en hele grappig humor heeft. Ook zou ik graag iets over Tommy willen horen hoe het met hem gaat in de jaren "90.

Bewerkt: door Q Dude
Geplaatst:

tommy verceti daz echt de man !!! ,en 8ball uit gta 3,paul rosenberg altijdd grapig,en ook mercedes :puh:

Geplaatst:
paul rosenberg

Uhm... Bedoel je nu Kent Paul of Ken Rosenburg? :huh:

Ik heb wel een lijstje van mensen die ik graag terug zou willen zien;

-Phil Cassidy; Die gast is ZO droog!

-Kent Paul? Jaaaah! :D

-Catalina, als irritante tegenstander

Tommy Vercetti hoeft van mij niet in GTA SA; Zijn verhaal is immers afgelopen.

Geplaatst:

Aunti paulet. die wil ik er wel weer in zien, waren hele leuke missies, en ook Umberto Robina, misschien opent hij daar wel weer een zaak! :D

Geplaatst:

geef mij maar de enige echte tommy vercetti, dat is echt de man vind ik.

hij is wel relaxt

• 1 year later...

Eej,

1 Ding, Je bumpt het topic. Zou je zoiets nou nooit meer willen doen :-(.

Kijk voortaan naar Datums, En blijf gewoon op de 1ste pagina van San Andreas General. Dan bump je meestal niet. Laat dit topic verder rusten in vrede ;)

SilvrDust ;)

EDIT: Niet meer verder posten, Zodat topic kan rusten. Slotje is ook goed :-(. Iedereen post hier weer....

Bewerkt: door SilverDust

Zethe had de post van Silverdust bekeken, dit topic was al heel oud, en GTA SA is al heel lang uit, dus het is al bekend wie er inzetten.

Het heeft geen om zulke topics te bumben.

En BTW: en die mafia-baas: Salvatore Leone is wel in GTA SA, info over hem vindt je hier.

Ik heb GTA-Sheep al even Gepm't.

@Post hieronder, dit ging over GTA SA, toen het nog niet uit was, dus het hoort niet bij Upcoming GTA.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

ik snap jou niet echt helemaal ookal bedoel je in san andreas dan tommie vercettie maar ookal bedoel je de volgende gta moet het bericht bij upcoming gta

Geplaatst:

Volgens mij heeft dit niet echt veel zin meer om in dit topic te posten. SA is al uit en we weten al wie er allemaal inzitten. :puh:

Dit gaat dan ook op slot. ;)

PS. Ricardo(killer); Gelieve geen oude topics meer te bumpen. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...