Matiscus Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Dead Roaw of ook al hoe je het spelt is gedaan. - Street kleren - Niet veel armor eraf. - Niks erbij juist geld. Bewerkt: 3 maart 2006 door Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) deze doe ik (een van men favo missies) missie gehaald: Rub Out beloningen:$50000,diaz's mansion,eigen gang+je kan missies doen voor love fist extra:armor,wapens veel bijgevuld(ruimte beneden in mansion) http://rapidshare.de/files/14611631/GTAVCsf5.b.html" target="_blank">klik Bewerkt: 4 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) hoi jongens, ik ben nieuw ik doe de volgende.. Gehaald: Shakedown Beloning: $2000 Je kunt nu alle bedrijven kopen en daar missie's doen. Ga verder met de Tommy Vercetti missies. Groetjes JoV Bewerkt: 4 maart 2006 door JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik doe deze. Missie geslaagd, "All Hands On Deck!" *5000$ erbij. Geen missies meer van Colonel Cortez. Bewerkt: 5 maart 2006 door Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende missie Ik heb Bar Brawl gespeeld en gehaald Beloning: 4000$ Lance belde: Hij zei dat hij voelde dat hij geen eerlijk deel kreeg Wapens en armor zijn weer gratis aangevuld. De pistool en granaat zijn weer terug. Granaten zijn te verkrijgen bij het politiebureau in Wasinghton Beach en op het Basketbalveldje in Little Havanna. Veel Succes verder met de volgende missie Bewerkt: 5 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Copland - Mission Passed! Beloning: $10.000 -$100,- voor de Pay ‘N’ Spray $5000 per dag bij de Mansion Politie-uniform, afgeleverd in: Washington Beach Succes voor de volgende missie! Bewerkt: 5 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Voor ik de volgende doe heb ik een vraag doen we eerst de bedrijf missies eerst of de zij missies. Bewerkt: 5 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 @ Svenie We doen eerst de zij-missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ok dan doen we het volgens Wikigta klik. Ik begin meteen aan de missie four iron edit:ik zie dat Godrax hem al gedaan heeft. Sorry maar de missie Demolition Man kan ik niet . Dus kan iemand anders hem doen . Bewerkt: 5 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 OK, dan is Demolition Man voor mij! M'n favoriete missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Voor ik de volgende doe heb ik een vraag doen we eerst de bedrijf missies eerst of de zij missies. @ SvenieWe doen eerst de zij-missies. Eerst de zij-missies. Als jij met een zij-missie bent begonnen, dan mvertel je welke opdrachtgever het was. Dan maken we eerst die hele opdrachtgever af. Is die af, dan begeinnen we met de volgende. Volgens mij zijn er nog 2 hoofdmissies over: Cap The Collector en Keep Your Friends Close. Moeten die niet gedaan worden? Bewerkt: 6 maart 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Voor ik de volgende doe heb ik een vraag doen we eerst de bedrijf missies eerst of de zij missies. @ SvenieWe doen eerst de zij-missies. Eerst de zij-missies. Als jij met een zij-missie bent begonnen, dan mvertel je welke opdrachtgever het was. Dan maken we eerst die hele opdrachtgever af. Is die af, dan begeinnen we met de volgende. Volgens mij zijn er nog 2 hoofdmissies over: Cap The Collector en Keep Your Friends Close. Moeten die niet gedaan worden? Benodigd voor Hit the Courier: vier van de zes * bedrijven, aanbevolen zijn o.a. degene die worden aangevallen. 80% van de huizen 60% van alle gewone missies Benodigd voor Keep Your friends Close De missie Hit The Courier. De Eindmissie kunnen dus nog niet gespeeld worden omdat je de benodigheden nodig hebt voor de Eindmissies. Bewerkt: 6 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Benodigd voor Hit the Courier: vier van de zes * bedrijven, aanbevolen zijn o.a. degene die worden aangevallen. 80% van de huizen 60% van alle gewone missies Benodigd voor Keep Your friends Close De missie Hit The Courier. De Eindmissie kunnen dus nog niet gespeeld worden omdat je de benodigheden nodig hebt voor de Eindmissies. Moet je horen Colenel Cortez, eerst worden alle zijmissies van alle opdrachtgevers afgewerkt, dus Hit The Courier komt nog helemaal niet ten sprake..Eerst alle opdrachtgever zoals, Diaz, Cortez, die cubaan, Aunty Poulet enzovoort. Daarna pas de bedrijvenmissies... EDIT: Dus mensen, zodra Nandrodavids klaar is met Demolition Man, doet de volgende de missie Two Big Hit. Daarna wordt er een andere opdrachtgever uitgekozen die vervolgens wordt afgewerkt. Bewerkt: 6 maart 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Mischien is het handig om het in de volgorde te doen van wikigta klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Voltooid! Missie: Demolition Man. Beloning: $ 1.000,-. Bijzonderheden: Top Fun-busje in garage op Starfish Island. (Vercetti's Mansion) Savegame: In bijlage. (Zoals RonaldVC al zei: Nu eerst de volgende missie van Avery Carrington doen...) Bewerkt: 6 maart 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.