Svenie Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Ik probeer wel even missie gehaald:Two Big Hit beloningen:$2500,Havana outfit bij Havana-klerenwinkel verder:wat munitie verschoten,maar wel een zeldzame wagen in de garage klik Bewerkt: 6 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Ok, even tussendoor om het overzichtelijk te houden. De volgende opdrachtgever is Love Fist. De opdrachten van hem worden nu afgwerkt.. Love Fist is op de kaart te herkennen aan het Doodshoofd.. Voor de volgende, zeg er even bij dat de opdrachtgever Love Fist is, na dat je de missie gehaald hebt. En succes natuurlijk NA Love fist, worden de missies van andere opdrachtgevers gedaan. Als er nog vragen zijn, graag per pm naar Ruurd31 of naar mij, zo blijft het topic wat overzichtelijker.. Bewerkt: 6 maart 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Ik wil niet dom doen hoor maar je kan niet in een keer de missies van Umberto Robina halen want eerst moet je alle missies van Aunti Poulet hebben gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Ik wil niet dom doen hoor maar je kan niet in een keer de missies van Umberto Robina halen want eerst moet je alle missies van Aunti Poulet hebben gedaan.gta-liefhebber, je hebt gelijk. Niet bij nagedacht. Opdrachtgever bij deze veranderd naar Love Fist.. Bedankt voor het melden. EDIT: Ik heb Joriz thans gevraagd deze en de post van gta-liefhebber te verwijderen, om het overzichtelijk te houden... Bewerkt: 6 maart 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Ok ik doe de volgende Het duurde fftjes maar hier is ie dan: Missie: Love Juice Reward: $2000 Bewerkt: 7 maart 2006 door Goliat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel .. Ik edit later.. Missie gehaald: Psycho Killer! Beloning: $4000,- Savegame in de bijlage.. Note: de opdrachtgever is nog steeds Love Fist!! Bewerkt: 7 maart 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Zal ik dan maar de volgende doen? EDIT: Ik kon de missies van Love Fist niet verder doen omdat ik die van Big mitch baker moest gaan doen. Dus ik stel voor dat we eerst die missies afwerken. Opdrachtgever = Big Mitch Baker dus. Missie gehaald: Alloy Wheels of Steel. Bewerkt: 8 maart 2006 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Messing With The Men - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame is hier! Ik had niet genoeg ruimte meer in de bijlagen vandaar. Bewerkt: 8 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Ik heb de missie Hog Tied gespeeld en gehaald Beloning: 4000$ Ik heb niet genoeg ruimte in mijn persoonlijke bijlagen Dus hier: http://rapidshare.de/files/15004254/GTAVCsf5.b.html Veel Succes verder en ga verder met Love Fist missies Bewerkt: 8 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel. Eindelijk aan de beurt. Gedaan. Ik heb de missie 'Publicity Tour' van Love Fist gedaan. Beloning: $8.000 GTAVCsf6.b Bewerkt: 10 maart 2006 door Flying Dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 Ik doe de volgende maar zijn we nu bezig met de Assassination Missies ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 Het is de bedoeling dat we elke opdrachtgever nu 1 voor 1 afronden. Aangezien Flying Dutchman de missies van 'Love Fist' heeft afgerond, zijn we toe aan een nieuwe opdrachtgever. Het lijkt mij beter om eerst de missies van Umberto Robina en Auntie Poulet te gaan doen, aangezien de Assasination missies volgens mij nog niet allemaal beschikbaar zijn. Dus, als Ruurd het ermee eens is, begin dan maar aan de missies van Umberto Robina. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Hey jongens, RonaldVC (leider hiervan) en ik hebben besloten om een lijstje in te voeren. Zo kun je zien wat er allemaal is gedaan. Je kunt dan kijken welke missie je nu moet/kunt doen. Zo blijft alles mooi overzichtelijk en alles blijft duidelijk. Ik streep elke missie af dat doe ik zo: "Alloy Wheels Of Steel ". Ik zet dit ook in de eerste post zodat je kunt zien wat er allemaal is gedaan. We doen de lijst van boven naar beneden. Iedereen verder veel succes. Voor de blondjes onder ons (bijv. Ruurd31 ): Het lijstje vind je in post 1 !! Bewerkt: 11 maart 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 Ik heb even mijn beste boot skil moeten bovenhalen,maar deze missie is gelukt . Missie gehaald:Stunt Boat Challenge Beloningen:$1000,respect bij de cubanen. Verder:Auntie Poulet heeft gebeld nu kan je ook haar misies doen. Savegame:http://rapidshare.de/files/15226055/GTAVCsf6.b.html" target="_blank">klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende missie wel Ik heb de missie Cannon Fodder gehaald Beloning: 2000$ Bewerkt: 11 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.