ZUMZUM Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) ik doe de volgende wel klaar Missie : Naval Engagement Beloning : $4000 Extra : Rico is dood en ik heb wat kogels gebruikt en ik heb een beetje body armor verloren. Meer Extra : Je zal met Auntie Paulet verder moeten GTAVCsf5.b Bewerkt: 11 maart 2006 door oeneboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel Edit: Sorry maar er is iets met me pc waardoor Vice City het niet doet, dus kan iemand anders de volgende doen? Bewerkt: 12 maart 2006 door Goliat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Juju Scramble - Mission Passed! Beloning: $1000 Bewerkt: 12 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) De volgende is voor mij Hehe deze missie nog nooit gedaan en op de saaie manier die wikigta beschrijft gedaan. Missie gehaald: Bombs Away Beloningen:$2000 Verder:Armor bijgevuld. klik Bewerkt: 13 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Ik heb de missie Dirty Lickin's gespeeld en gehaald Beloning: 5000$ Extra: Wapens aangevuld Ga verder met de laatste missie van Umberto Robina Veel Succes verder Bewerkt: 14 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) ik doe m ik doe m. edit : klaar missie : Trojan Voodoo beloning : $10.000 extra : haitis zullen je proberen te doden, gebouw ergens in de stad is beetje bijgewerkt. meer extra : ik zou niet weten welke missie we nu moeten doen. mischien telefoontjes nog meer extra : wat kogels van de m4 gebruikt, maar die kogels zijn er weer bij de uzi en minigun bij op gekomen. ook klein beetje armor weg oeneboy GTAVCsf5.b Bewerkt: 14 maart 2006 door oeneboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Dan beginen we nu met de Assassination Missions. Ik doe de volgende wel . Te makelijk deze missie . Missie gehaald: Road Kill Beloningen:$500 Verder:De armor die oeneboy een beetje is kwijt geraakt weer bijgevuld. Veel succes met de volgende . http://rapidshare.de/files/15557562/GTAVCsf5.b.html" target="_blank">klik Bewerkt: 15 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Waste The Wife - Mission Passed! Beloning: $2000 Hier is de savegame! Succes verder! Bewerkt: 15 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ik heb er zin in vandaag Ik heb de missie Autocide gespeeld en gehaald. Beloning:4000$ Hier is de savegame Bewerkt: 17 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Check Out At The Check-In - Mission Passed! beloning: $8000 Hier is de savegame, succes verder! Bewerkt: 17 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) mijn beurt (alweer) edit : er is geen 5e telefoon missie moet ik nu de boatyard gaan kopen en die missie doen? of alleen die boatyard kopen? edit2 : normaal begin ik meteen, alleen er is een beetje vertraging, dus ik doe hem morgenochtend. edit3 : ruurd31 zei dat ronaldvc om middernact een pm kon sturen. ik heb nu geen pm dus ik ga de boatyard kopen en de 1e missie doen. edit4 : klaar gebouw : Boatyard (kosten -$10000) gekregen : save pickup, missie, 2 boten missie : Checkpoint Charlie beloning : $5000 $ pickup die tot $2000 gaat meer : armor weer omhoog en ik heb geweren verzameld : uzi ammo + minigun ammo + m4 ammo + pistol ammo + grenades ammo + stubby shotgun is nu de spaz shotgun vuisten zijn nu boksbeugel nog meer : ik zag in de stats dat er 1 unique stunt was voltooid. volgens mij is dit die ene van de missie hog tied. oeneboy GTAVCsf5.b Bewerkt: 19 maart 2006 door oeneboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende. Cherry Poppers Ice Cream Factory Edit:Missie gehaald beloningen:$3000 elke dag bij de fabriek vedrer:$20000 kwijt voor het kopen van de fabriek. savegame Bewerkt: 19 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Lap Dance - Mission Passed! Beloning: $4000 per dag. - Speciale privévoorstelling. - Outfit: Mr. Vercetti. Uitgegeven: - $30000 voor het bedrijf. - $600 voor de voorstelling. Hier is de savegame, succes verder! Bewerkt: 19 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Ik heb de missie V.I.P gehaald. Beloning: $1000 Uitgegeven: - $40000 voor het kopen van Kaufman Cabs Veel succes met de volgende missie. Bewerkt: 21 maart 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Mission Passed! Ik heb de missie Friendly Rivalry] zonet gedaan. Beloning: $2000.- Verder heb ik een paar kogels gebruikt van de Tec-9, om wat taxi's van het andere bedrijf af te knallen! Hier is de savegame: Bewerkt: 22 maart 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.